کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه ماین کرافت برای اوکولوس ریفت

16 اسفند 1394 ساعت 18:30

ایتنا- شرکت مایکروسافت بازی ماین کرافت را برای عینک اوکولوس ریفت آماده می‌سازد تا بتوان این بازی محبوب را بر روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی نیز تجربه کرد.




شرکت مایکروسافت بازی ماین کرافت را برای عینک اوکولوس ریفت آماده می‌سازد تا بتوان این بازی محبوب را بر روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی نیز تجربه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بازی ماین کرافت یکی از مهم‌ترین نام‌ها در صنایع بازی‌سازی محسوب می‌شود و به‌تازگی مایکروسافت برنامه‌هایی برای گسترش این بازی در پیش گرفته است.

این شرکت در برنامه‌های خود قصد دارد تا این عنوان را برای عینک واقعیت مجازی اوکولوس ریفت نیز آماده کرده و تجربه‌ای جدید از این عنوان را برای کاربران خود فراهم بیاورد.


 
به نظر می‌رسد که با توجه به مدل گرافیکی این بازی (که پیکسل‌های آن قابل رویت هستند) می‌توان انتظار داشت که تجربه‌ای بسیار عالی بر از آن بر روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی به ثبت برسد.

البته پیش‌بینی می‌شود که این بازی برای سیستم واقعیت مجازی شرکت مایکروسافت یعنی هولولنز نیز عرضه شود و حتی ممکن است قابلیت‌های ویژه‌ای در آن تعبیه شده باشد که به‌صورت اختصاصی بر روی این پلتفرم قابل دست‌یابی هستند.
 


کد مطلب: 41631

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41631/عرضه-ماین-کرافت-اوکولوس-ریفت

ايتنا
  https://www.itna.ir