۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳

پایان پشتیبانی واتس‌اپ از بلک‌بری

ایتنا- بر اساس اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که به‌زودی نرم‌افزار واتس‌اپ بر روی سیستم‌های مجهز به سیستم عامل بلک‌بری کار نخواهند کرد.
پایان پشتیبانی واتس‌اپ از بلک‌بری


بر اساس اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که به‌زودی نرم‌افزار واتس‌اپ بر روی سیستم‌های مجهز به سیستم عامل بلک‌بری کار نخواهند کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نرم‌افزار مکالمه واتس‌اپ به‌زودی پشتیبانی خود را از چندین پلتفرم مختلف اجرایی قطع خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تلفن‌های همراه قدیمی نوکیا، دستگاه‌های ویندوزفون قدیمی و تلفن‌های همراه هوشمندی که به نسخه‌های قدیمی اندروید مجهز هستند نیز از لیست پشتیبانی این نرم‌افزار خارج خواهند شد.

 

زمان عملیاتی شدن این طرح، پایان سال ۲۰۱۶ خواهد بود و در طول ۱۰ ماه باقی‌مانده از این سال، به‌تدریج شاهد اجرایی شدن این طرح خواهیم بود.

لیست دقیق سیستم‌های عاملی که واتس‌اپ دیگر از آنها پشتیبانی نخواهد کرد شامل سیمبین نسخه‌های S60 و S40۰ و اندروید نسخه‌های ۲.۱ و ۲.۲، ویندوز فون‌های ۷.۱ و تمامی نسخه‌های بلک‌بری است.

البته همه دارندگان تلفن‌های همراه بلک‌بری از این نرم‌افزار محروم نخواهند شد و کاربرانی که بلک‌بری اندرویدی جدید عرضه شده توسط این شرکت را در اختیار دارند، به‌سادگی از این برنامه استفاده خواهند نمود.
 
کد مطلب: 41604
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام