کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل به دنبال عرضه آیپدپرو 9.7 اینچی

خبرگزاری فارس , 10 اسفند 1394 ساعت 14:59

ایتنا- در مدل کوچکتر iPad Pro یک ارتباط دهنده کوچک‌تر هم وجود دارد که مشابه با صفحه کلیدهای هوشمند عمل کرده و کار کردن با این تبلت را ساده‌تر می‌کند.




پس از انتشار شایعاتی در مورد عرضه آیپدایر3 توسط اپل تا قبل از پایان سال 2016 حالا خبرهایی در مورد عرضه نسل جدید تبلت‌ها توسط اپل به گوش می‌رسد.


به گزارش ایتنا از فارس، منابع مطلع می‌گویند اپل به جای به روزکردن خط تولید آیپدهای خود قصد دارد جایگزینی برای آیپدپرو یعنی آیپدپرو 2 را عرضه کند.

اپل تصور می‌کند موفقیت‌های قبلی iPad Pro به این شرکت کمک خواهد کرد تا با به روزکردن خط تولید این تبلت بتواند بر میزان فروش این محصول که در سال‌های اخیر کاهش یافته بیفزاید.

گفته می‌شود آیپدپرو2 در دو مدل 9.7 اینچی و 12.9 اینچی عرضه می‌شود و اپل برنامه‌ای برای عرضه iPad Air 3 تا آینده نزدیک ندارد.

از جمله دیگر اطلاعاتی که در مورد این تبلت به اینترنت درز کرده می‌توان به استفاده از پردازنده A9X و ارتقای RAM دستگاه به 4 گیگابایت اشاره کرد. همچنین احتمال می‌رود از فناوری قلم خاص اپل در این تبلت پشتیبانی شود.

برخی منابع می‌گویند در مدل کوچکتر iPad Pro یک ارتباط دهنده کوچک‌تر هم وجود دارد که مشابه با صفحه کلیدهای هوشمند عمل می‌کند و کار کردن با این تبلت را ساده‌تر می‌کند. پیش‌بینی‌ها حاکیست که قیمت مدل جدید iPad Pro در حد همان مدل‌های اولیه یعنی حدود 600 دلار حفظ خواهد شد. از جمله دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به نمایشگر با دقت 4K و پشتیبانی از فناوری لمسی 3D Touch اشاره کرد.


کد مطلب: 41597

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41597/اپل-دنبال-عرضه-آیپدپرو-9-7-اینچی

ايتنا
  https://www.itna.ir