۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
یک عضو کمیسیون فرهنگی مطرح کرد

دردسر پیامک‌های تبلیغاتی دروغ و ارزش‌افزوده‌های غیراخلاقی

آموزش پیامکی همسرداری به نوجوانان
ایتنا- پژمان‌فر: شاید فروش برخی اجناس به خودی‌خود دارای اشکال نباشد اما تبلیغات آنها روی ابزار شخصی موبایل، خلاف اخلاق است.
دردسر پیامک‌های تبلیغاتی دروغ و ارزش‌افزوده‌های غیراخلاقی


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مضمون بسیاری از پیامک‌های تبلیغاتی دروغ و بخشی از پیامک‌های ارزش‌افزوده غیراخلاقی است، گفت: با کاهش شدید سن استفاده از تلفن همراه در کشور، حساسیت نسبت به مخاطرات پیام‌هایی که روی این ابزار شخصی ارسال می‌شود، ضروری است.


به گزارش ایتنا از فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر از ارسال متعدد پیامک‌های تبلیغاتی با مضمون دروغ و نامناسب و پیامک‌های ارزش‌افزوده با محتوای غیراخلاقی انتقاد کرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: یک سری از پیامک‌های تبلیغاتی که هر روز به‌صورت ناخواسته به گوشی‌های مشترکین موبایل ارسال می‌شود، دارای مضامین کذب و دروغ است که می‌تواند برای مشترکان دردسرساز باشد.

وی توضیح داد: وعده‌های بسیاری از پیامک‌های تبلیغاتی در ازای فروش کالا یا خدمتی خلاف واقع است و متأسفانه این پیامک‌ها در آستانه سال نو افزایش یافته است.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این به‌عنوان یک کارشناس فرهنگی و دینی بسیاری از پیامک‌های تبلیغاتی (انبوه) و ارزش‌افزوده را خلاف اخلاق می‌دانم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ذکر مثالی توضیح داد: زمانی که سن استفاده از تلفن همراه در کشور به‌شدت کاهش یافته، دریافت پیامک‌های ارزش‌افزوده با مضمون همسرداری و طراحی اتاق خواب برای یک نوجوان مفید نیست و غیراخلاقی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در پیامک‌های تبلیغاتی نیز به دفعات تبلیغ فروش اجناسی دیده می‌شود که برای هر سنی مناسب نیست.
کد مطلب: 41579
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام