کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استخدام متخصص امنیتی توسط اپل

خبرگزاری فارس , 8 اسفند 1394 ساعت 14:21

ایتنا- ممکن است اپل از توانمندی‌های فردریک جیکوبز به منظور افزایش ایمنی خدمات کلود خود موسوم به آی‌کلود هم استفاده کند.




شرکت اپل در شرایطی که به شدت با اف.بی.آی بر سر عدم افشای داده‌های خصوصی کاربران اختلاف نظر دارد، یک برنامه‌نویس امنیتی را برای ایمن‌سازی نرم‌افزارهای خود به خدمت گرفته است.


به گزارش ایتنا از فارس، فردریک جیکوبز برنامه‌نویسی است که برنامه چت ایمن سیگنال را طراحی کرده و حالا قصد دارد محصولات مشابهی برای اپل طراحی کرده یا سیستم‌عامل‌ها و نرم‌افزارهای ساخت اپل را به گونه‌ای رمزگذاری کند که افشای داده‌های خصوصی کاربران از طریق آنها غیرممکن باشد.

مهم‌ترین ویژگی برنامه چت سیگنال نظام رمزگذاری کامل و یکپارچه آن است که دسترسی هکرها و دولت‌ها به داده‌های رد و بدل شده را غیرممکن می‌سازد.

ممکن است اپل از توانمندی‌های این برنامه‌نویس به منظور افزایش ایمنی خدمات کلود خود موسوم به آی‌کلود هم استفاده کند. زیرا در گذشته مواردی از هک شدن حساب‌های کاربری آی‌کلود گزارش شده بود.

گفتنی است برنامه گپ سیگنال برنامه محبوب ادوارد اسنودن افشاگر جاسوسی‌های اینترنتی آژانس امنیت ملی آمریکا بوده است و وی برای در امان ماندن از جاسوسی‌های دولتی از این برنامه برای گفتگو با دوستانش استفاده می‌کرد. اسنودن از سال ۲۰۱۳ از آمریکا گریخت و هم‌اکنون به عنوان پناهنده سیاسی در روسیه زندگی می‌کند.


کد مطلب: 41536

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41536/استخدام-متخصص-امنیتی-توسط-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir