۰
plusresetminus
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۹

کمپین لینوکسی‌ها علیه مایکروسافت

ایتنا- کاربران لینوکس که بیش از یک هفته است که ارتباط خود با سیستم اسکایپ را ازدست‌داده‌اند، از عدم رسیدگی مایکروسافت عصبانی هستند و یک کمپین برای نشان دادن وضعیت خود به این شرکت به راه انداخته‌اند.
کمپین لینوکسی‌ها علیه مایکروسافت


کاربران لینوکس که بیش از یک هفته است که ارتباط خود با سیستم اسکایپ را از دست‌ داده‌اند، از عدم رسیدگی مایکروسافت عصبانی هستند و یک کمپین برای نشان دادن وضعیت خود به این شرکت به راه انداخته‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، نرم‌افزار اسکایپ را می‌توان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مکالمه تصویری اینترنتی دانست ولی به‌تازگی نسخه لینوکس این نرم‌افزار با مشکلات فراوانی روبرو شده است.

پس از هک شدن اسکایپ بر روی لینوکس، این نرم‌افزار برای مدت‌زمان یک هفته ازکارافتاده است ولی مشکل اصلی در این میان، بی‌تفاوتی مایکروسافت به این موضوع است.

 

این امر موجب خشم کاربران لینوکس شده است و به‌ این‌ ترتیب آنها یک کمپین اعتراضی در شبکه اجتماعی توییتر راه انداخته‌اند تا همگان را از این کار نادرست مایکروسافت آگاه سازند.

نکته جالب این است که این کمپین با هشتگ «ممنون بیل» همراه است که به‌صورت مستقیم به بیل گیتس اشاره دارد ولی بیل گیتس از سال ۲۰۰۸ میلادی تا به امروز در این شرکت هیچ نقشی را نداشته است.

در نامه این تیم معترض نوشته شده است: «ما درک می‌کنیم که لینوکس رقیب ویندوز است ولی نمی‌توانیم درک کنیم که چرا پشتیبانی لازم از نرم‌افزار مایکروسافت به عمل نمی‌آید.» شایان‌ ذکر است که مایکروسافت هنوز دراین‌باره سکوت کرده است.
 
کد مطلب: 41500
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام