۰
plusresetminus
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲

رای دادگاه اپل و سامسونگ برعکس شد

ایتنا- شرکت اپل که دو سال پیش در دادگاهی سامسونگ را به استفاده از فناوری‌های اختراع شده توسط خود متهم کرده بوده و برنده 120 میلیون دلار خسارت شده بود، به‌تازگی با معکوس شدن این رای روبرو شده است.
رای دادگاه اپل و سامسونگ برعکس شد


شرکت اپل که دو سال پیش در دادگاهی سامسونگ را به استفاده از فناوری‌های اختراع شده توسط خود متهم کرده بوده و برنده ۱۲۰ میلیون دلار خسارت شده بود، به‌تازگی با معکوس شدن این رای روبرو شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، به‌تازگی دادگاهی دیگر به بررسی پرونده قدیمی اپل و سامسونگ بر سر فناوری‌هایی مانند اصلاح خودکار متن، باز شدن لینک در سایر نرم‌افزارها و باز شدن قفل نمایشگر با کشیدن انگشت از یک‌سو به‌سوی دیگر دست زده است.

نتیجه این تحقیقات این بوده است که رای دادگاه قبلی در زمینه جریمه ۱۲۰ میلیون دلاری سامسونگ، باطل اعلام شده و این شرکت از سرقت اختراعات اپل، مبرا اعلام شد.

 

این دادگاه با استناد به مدل‌های قدیمی از سامسونگ اعلام کرده است که این فناوری پیش‌ از این که اپل بخواهد مدعی آن باشد نیز در محصولات سامسونگ وجود داشته است.

به‌ این‌ ترتیب این دادگاه رای دادگاه قبلی را باطل اعلام کرده و به سامسونگ اجازه می‌دهد تا به‌سادگی از این فناوری‌ها استفاده کند.

نمایندگان شرکت سامسونگ دراین‌باره می‌گویند: «خوشحالیم که دادگاه حقانیت ما را به اثبات رساند زیرا ما برای سالیان سال به دنبال اختراع آخرین فناوری‌های روز بوده‌ایم و به‌این‌ترتیب می‌توانیم رقابت را به‌جایی که باید بازگردانیم و در بازار فروش با سایر شرکت‌ها رقابت کنیم نه در دادگاه.»
 
کد مطلب: 41499
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام