۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱

فناوری تبادل پیام در محصولات اندرویدی ارتقا می‌یابد

ایتنا- گوگل با هدف ارتقای تجربه تبادل پیام بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به دنبال تقویت خدمات Rich Communications Services (RCS) خود است.
فناوری تبادل پیام در محصولات اندرویدی ارتقا می‌یابد


گوگل مذاکراتی را با شرکت‌های مخابراتی بزرگ دنیا نیز به عمل آورده تا خدمات Rich Communications Services (RCS) را ارائه کند. از این طریق دسترسی به خدماتی مانند گپ گروهی، به اشتراک‌گذاری عکس با کیفیت بالا، خواندن رسیدها و تماس پیشرفته ممکن می‌شود.


به گزارش ایتنا از فارس، از جمله شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی که در این زمینه با گوگل همکاری دارند می‌توان به Sprint، América Móvil, Bharti Airtel Ltd، Deutsche Telekom، Etisalat، Globe Telecom، KPN، Millicom، MTN, Orange, PLAY، Smart Communications،Telenor Group، TeliaSonera، Telstra, TIM، Turkcell, VimpelCom و Vodafone اشاره کرد.

این اپراتورها با ارائه خدمات یاد شده در شبکه‌های اپراتوری خود موافقت کرده‌اند و در صورت لزوم زیرساخت‌های خود را هم به همین منظور ارتقا می‌دهند.

گوگل امیدوار است خدمات Rich Communications Services (RCS) را جایگزین خدمات پیامک کند تا چت گروهی، ارسال عکس‌های باکیفیت و ... برای کاربران تسهیل شود.
کد مطلب: 41489
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام