۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

راهکار ویژه برای تست قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی

ایتنا- شرکت بازی‌سازی ولو به‌تازگی سیستمی را ارائه کرده است که می‌تواند سیستم‌های کامپیوتری را در زمینه آمادگی برای پشتیبانی از محتوای واقعیت مجازی تعیین نماید.
راهکار ویژه برای تست قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی


شرکت بازی‌سازی ولو به‌تازگی سیستمی را ارائه کرده است که می‌تواند سیستم‌های کامپیوتری را در زمینه آمادگی برای پشتیبانی از محتوای واقعیت مجازی تعیین نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، واقعیت مجازی در حل رشدی بسیار سریع است و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد در سراسر جهان علاقه‌مند به استفاده از این فناوری هستند ولی مشکلی در این راه وجود دارد که شامل توان سخت‌افزاری کامپیوترها برای اجرای محتوای این فناوری است.

در این میان شرایط به نحوی رقم خورده است که شرکت ولو (Valve) که در زمینه ساخت بازی‌های کامپیوتری فعال است، ساختاری را ارائه کرده است که می‌تواند میزان آمادگی دستگاه برای پذیرایی از محتوای واقعیت مجازی را تعیین کند.

 

این ساختار بر اساس روبات‌های موجود در بازی مشهور این شرکت یعنی پورتال طراحی شده است و با اجرا بر روی سیستم میزبان، توان سخت‌افزاری دستگاه را در سطوح مختلف تخمین می‌زند.

در یکی از آزمایش‌های انجام شده با این ساختار، یک سیستم مجهز به پردازنده ۳.۴ گیگاهرتزی Core i۵ و کارت گرافیکی انویدیا جی فورس جی تی ایکس ۹۸۰ موفق به کسب امتیاز ۷.۹ شد که یک امتیاز خوب برای اجرای این محتوا محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 41469
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام