۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰

بروز مشکل برای دارندگان ویندوز مبتنی بر پردازنده Skylake

ایتنا - این سیستم‌ها باید برای ادامه دریافت پشتیبانی، حتما به ویندوز 10 به‌روزرسانی گردند.ش
بروز مشکل برای دارندگان ویندوز مبتنی بر پردازنده Skylake


به نظر می‌رسد مشکلات مایکروسافت پایانی ندارد. این بار مسئله مربوط به کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 است که به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده Skylake شرکت اینتل نصب شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، مشکل از آنجا بروز می‌کند که مطابق سیاست تعیین شده مایکروسافت، نسخه استاندارد از سیستم عامل پیش‌فرض ویندوز بر روی دستگاه هایی که پردازنده Skylake اینتل را پشتیبانی می‌کنند، در نیمه سال 2017 منقضی خواهد شد. این موضوع، برای عموم کاربران،‌ به ویژه برای کسب و کارها موجب بروز اختلال خواهد شد.

مطابق بیانیه‌ای که مایکروسافت در این زمینه منتشر کرده: «تا 17 جولای 2017 سیستم عامل ویندوز بر روی دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده Skylake پشتیبانی خواهد شد، با این وجود، این سیستم‌ها باید برای ادامه دریافت پشتیبانی، حتما به ویندوز 10 به‌روزرسانی گردند.»


به گفته مایکروسافت، هر چند پس از مدت مزبور هم به‌روزرسانی‌های حیاتی همچنان به دستگاه‌های مورد ارائه خواهد گردید، اما ارتقاء به نسخه جدید سیستم عامل برای ویندوزهای 7/8/8.1 ضروری است.

گفتنی است که ویندوز پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های مختلفی نصب شده،‌ اما ضرورت ارتقاء به ویندوز 10 برای همه آنها وجود دارد، با اینحال روش ارتقاء آنها با نسخه استاندارد متفاوت است.
مایکروسافت تاکید کرده که کاربران برای ادامه پشتیبانی و دریافت بسته های به‌روزرسانی، باید به نسخه جدید ویندوز مهاجرت کنند، در غیر اینصورت در خطر خواهند بود.
 
کد مطلب: 41453
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام