کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

چرا وعده تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی انبوه عملی نشد؟

4 اسفند 1394 ساعت 11:41

ایتنا - وزیر ارتباطات برای رفع این مشکل ایجاد سامانه تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه را وعده داد که هنوز راه‌اندازی نشده است.




عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از اینکه اگر یک نفر نخواهد پیامک تبلیغاتی بگیرد دیگر پیامک‌های دلخواه خود را نیز دریافت نخواهد کرد، گفت: وزیر ارتباطات برای رفع این مشکل ایجاد سامانه تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه را وعده داد که هنوز راه‌اندازی نشده است.


به گزارش ایتنا از فارس، نصرالله پژمان‌فر از عدم راه‌اندازی سامانه تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه طبق وعده وزیر ارتباطات انتقاد کرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: پیامک‌های انبوه، تبلیغاتی و ارزش افزوده دردسرهای زیادی برای مشترکان ایجاد کرده است؛ به طوری که اگر یک نفر نخواهد پیامک تبلیغاتی دریافت نکند پیامک‌های مورد نظر خود را نیز دریافت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از سوال نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات درباره این موضوع، وی در جلسه ۲۱ دی ماه کمیسیون فرهنگی، راه‌اندازی سامانه تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه را وعده داد که طبق این وعده قرار است مشترک بتواند انتخاب کند که از چه سرشماره انبوهی پیامک دریافت کند و از چه سرشماره‌ای دریافت نکند.

این عضو شورای معین شورای عالی فضای مجازی گفت: اما در پیگیری که از راه‌اندازی این سامانه داشتم، هنوز این سامانه راه‌اندازی نشده است.

پس از وعده وزیر ارتباطات در کمیسیون فرهنگی مجلس، وی در یازدهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه تا یک ماه آینده خبر داد.

وی گفت: پیرو درخواست نمایندگان مجلس یکی از اپراتورهای تلفن همراه این سامانه را آماده کرده و اپراتور دیگر نیز به زودی آماده خواهد کرد که در نهایت امکان تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی ظرف یک ماه آینده فراهم خواهد شد.


کد مطلب: 41446

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41446/چرا-وعده-تفکیک-پیامک-های-تبلیغاتی-انبوه-عملی-نشد

ايتنا
  https://www.itna.ir