۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲

سونی با گوشی‌های سری ایکس اکسپریا در بارسلون

ایتنا- سونی برای سری جدید X اکسپریا توجه خود را به افزایش عمر باطری و کیفیت بهتر دوربین‌ها که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد، متمرکز کرده است.
سونی با گوشی‌های سری ایکس اکسپریا در بارسلون


شرکت سونی در کنگره جهانی موبایل در بارسلون که سوم تا ششم اسفند برقرار است، سه گوشی هوشمند اندرویدی جدید تحت نام اکسپریا را اعلام کرد که شامل Xperia X performance، X و XA می‌باشد.


به گزارش ایتنا از ایرنا، گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا علی‌رغم ویژگی‌های مطلوبی همچون صفحه نمایش با رزولوشن 4k، باطری با عمر طولانی و طرح‌های مینیمالیستی، اما فروش ندارند.

این شرکت از تلاش برای طراحی و ساخت موبایل دست نمی‌کشد، به طوری که در کنگره جهانی موبایل سه گوشی هوشمند اندرویدی جدید تحت نام اکسپریا را اعلام کرد که شامل Xperia X performance، X و XA هستند.

هر سه گوشی هوشمند روی اندروید 6.0 مارشمالو اجرا می‌شوند و در تابستان به بازار می‌آیند.

سونی برای سری جدید X اکسپریا توجه خود را به افزایش عمر باطری و کیفیت بهتر دوربین‌ها که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد، متمرکز کرد.

هر دو گوشی X performance و X مجهز به تکنولوژی جدید دوربین هیبریدی با فوکوس خودکار هستند که روی سوژه در حال حرکت قفل و سپس بی درنگ عکس برداری می‌کند.

بنا بر اعلام سونی، تلفن‌های همراه جدید تا دو روز شارژ باطری دارد و همچنین به منظور افزایش سلامتی باطری با فناوری‌های جدید سازگار است.

از میان این سه گوشی سونی، قدرتمندترین آن Xperia X Performance است که ضخامت دستگاه 7.6 میلی‌متر است، مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی و کیفیت تصویر full HD است، صفحه جلوی گوشی از جنس شیشه و دارای لبه‌های منحنی شکل است.

گوشی مجهز به پردازنده کوآلکوم اسنپ دراگون 820، سه گیگا بایت رم، 23 مگاپیکسل دوربین پشت، 13 مگا پیکسل دوربین جلو، 32 مگا پیکسل حافظه داخلی( قابل ارتقاء از طریق کارت SD ) و باطری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپراست.

گوشی اکسپریا ایکس کمی ضعیف‌تر از گوشی X Performance است. این گوشی ویژگی‌های X performance را از لحاظ صفحه نمایش 5 اینچی و کیفیت تصویر full HD دارد صفحه جلوی گوشی از جنس شیشه و دارای لبه‌های منحنی شکل است.

اما پردازنده کوآلکوم اسنپ دراگون 650 ضعیف‌تر و 3 گیگا بایت رم دارد. دوربین پشت درست مثل X Perfomance داری کیفیت تصویر 23 مگا پیکسل مجهز به تکنولوژی جدید هیبریدی فوکوس خودکار است.

دوربین جلوی سلفی این دستگاه کیفیت عکس 13 مگا پیکسل دارد. گوشی X دارای دو ظرفیت ذخیره‌سازی 32گیگا بایت و 64 گیگا بایت است.

برای ارتقاء حافظه در هر دو قسمت ذخیره اطلاعات از کارت حافظه SD استفاده شده است و در آخر باطری این دستگاه دارای ظرفیت 2620 میلی‌آمپر است.

گوشی Xperia XA تنها دارای صفحه نمایش HD با رزولوشن 720*1280 است، مجهز به پردازنده ضعیف‌تر MT6755 مدیاتک، 2 گیگا بایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باطری با ظرفیت کمتر 2300 میلی‌آمپر است.
کد مطلب: 41443
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام