کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کنگره جهانی گوشی‌های همراه بارسلون چه می‌گذرد

خبرگزاری ايرنا , 3 اسفند 1394 ساعت 15:28

ایتنا- قراراست در نمایشگاه MCW 2016 مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید، تجهیزات نوین و تعدادی از گوشی‌های هوشمند نیز در این نمایشگاه رونمایی شوند.




نمایشگاه گوشی‌های همراه هرساله در ماه فوریه (۲۵-۲۲) در بارسلون برگزار می‌شود. این نمایشگاه یک رویداد مهم در حوزه مهمترین فناوری‌های گوش‌های همراه، انواع تبلت و فناوری‌های پوشیدنی است.


به گزارش ایتنا از ایرنا، رو نمایی از دو گوشی هوشمند Galaxy S7 محصول شرکت سامسونگ و G5 محصول شرکت ال.جی‏ را می‌توان رخداد اصلی این نمایشگاه دانست.

به همین علت قصد داریم با پوشش خبری این نمایشگاه، جدیدترین محصولات را به محض رونمایی، معرفی کنیم.

رونمایی از گوشی هوشمند G5 محصول شرکت ال.جی

گوشی هوشمند G5 که در روز اول نمایشگاه، به همراه تعدادی از لوازم جانبی آن معرفی شد، از دید بسیاری افراد به عنوان نسخه کوچکتری از گوشی Nexus6 گوگل به همراه مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی شناخته می‌شود.

اما در واقع این گوشی با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، به خودی خود یکی از به یادماندنی‌ترین و بی‌نظیرترین محصولات نمایشگاه MWC است. این گوشی دارای 32گیگابایت حافظه توکار، یک شیار microSD و پورت USB-C است و ضخامت آن 8 میلیمتر است.

رونمایی از Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge محصول شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ سال گذشته با عرضه Galaxy S6 و S6 Edge ثابت کرد توانایی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند پیشرفته قابل رقابت با اپل و HTC را دارد.

این شرکت در نسل جدید گوشی‌های خود از همان طرح قبلی بهره گرفته و بهبودهای متعددی را روی آن اعمال کرده است.

گوشی استاندارد S7 دارای یک نمایشگر 5.1 اینچی HD Super AMOLED و سری Edge دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی HD Super AMOLEDاست که در هر دو طرف قوس دارد. اندازه این گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌ها دارای نمایشگر 5 اینچی، کوچکتر است.

هردو مدل از کارت‌های microSD پشتیبانی می‌کنند و 32 گیگابایت حافظه توکار دارند. همچنین هردو مدل تا عمق 1.5 متری و به مدت 30 دقیقه ضدآب هستند.

این گوشی‌ها دارای باتری‌های توکار هستند که امکان جدا کردن آن‌ها از گوشی وجود ندارد. سامسونگ برای افزایش طول عمر باتری ها اندازه آن ها را بزرگتر کرده است.

دوربین مدل S7 وضوحی برابر 12 مگاپیکسل دارد و با استفاده از پیکسل‌های بزرگتر، امکان تهیه عکس‌هایی با کیفیت بالا را در فضاهای کم نور فراهم می‌کند. قرار است مدل S7 در دورنگ سیاه و طلایی و مدل S7 Edge در سه رنگ سیاه، طلایی و نقره‌ای در ماه مارس به بازار عرضه شود.


کد مطلب: 41430

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41430/کنگره-جهانی-گوشی-های-همراه-بارسلون-می-گذرد

ايتنا
  https://www.itna.ir