کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلکسی S7 با قدرت بالای سخت‌افزاری و دوربین ویژه

خبرگزاری فارس , 3 اسفند 1394 ساعت 11:20

ایتنا- یک ویژگی مهم نرم‌افزاری گوشی گلکسی اس 7 تلاش برای شناسایی هویت افراد ناشناسی است که با شما تماس گرفته‌اند.




تازه‌ترین پرچمدار سامسونگ Galaxy S7 اگر چه از نظر طراحی و ظاهر شباهت زیادی به S6 دارد که سال قبل در کنگره جهانی موبایل عرضه شده بود، اما تغییرات چشمگیر دیگری در آن وجود دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، یکی از این تغییرات ظاهری انحنای کم در پشت اس 7 است. همچنین برآمدگی دوربین در گوشی سامسونگ که سال قبل مورد انتقاد قرار گرفته بودامسال برطرف شده است.

از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به نمایشگر Super AMOLED در ابعاد 5.1 اینچی و با تراکم پیکسلی 577 اشاره کرد.

دقت این نمایشگر 1440 در 2560 پیکسل است. سازگاری با استانداردهای IP68 و ضدآب بودن و همین‌طور مقاومت مناسب در برابر گرد و خاک هم موجب توجه به این گوشی شده است.

 

دوربین این گوشی Dual Pixel و 12 مگاپیکسلی است و در آن از حسگرهای بزرگتری استفاده شده که هر پیکسل از آن می‌تواند اطلاعات بیشتری دریافت کند و بنابراین دقت این دوربین عملا معادل دوربین‌های 16 مگاپیکسلی عادی است.

این گوشی با دو نوع پردازنده متفاوت عرضه می‌شود. یکی Exynos 8890 ساخت خود سامسونگ و دیگری Snapdragon 820 ساخت کوالکوم.

4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزوده شده از طریق کارت حافظه و باتری 3000 میلی‌آمپری هم برخی دیگر از امکانات سخت‌افزاری این گوشی است.وزن این گوشی 152 گرم و ضخامت آن 7.9 میلیمتر است.

 

یک ویژگی مهم نرم‌افزاری این گوشی جدید تلاش برای شناسایی هویت افراد ناشناسی است که با شما تماس گرفته‌اند.

سامسونگ به همین‌منظور پایگاه داده Whitepages خود را در نرم‌افزار گلکسی اس 7 یکپارچه‌سازی کرده تا در حد امکان اطلاعاتی از تماس‌گیرنده ناشناس بر روی صفحه گوشی نمایش داده شود و شما بتوانید در مورد پاسخگویی به چنین فردی تصمیم بگیرید. اطلاعات این پایگاه داده به طور مرتب به روز می‌شود.

 

Whitepages اعلام کرده پایگاه داده‌اش دارای بیش از 600 میلیون شماره فعال در آمریکا و بیش از 1.5 میلیارد شماره در سراسر دنیا است؛ با این حساب احتمال زیادی وجود دارد که اگر فرد غریبه‌ای با شما تماس گرفت، اطلاعاتی از او روی نمایشگر شما نشان داده شود و شما بتوانید پیش از پاسخگویی تشخیص دهید که این شماره متعلق به چه فرد یا شرکت تجاری است.


کد مطلب: 41411

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41411/گلکسی-s7-قدرت-بالای-سخت-افزاری-دوربین-ویژه

ايتنا
  https://www.itna.ir