۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱

رونمایی ZTE از گوشی هوشمند Blade V؛ معجونی از سخت‌افزار مناسب و معقول و یک طراحی ترکیبی به همراه اندروید 6

ایتنا- شرکت ZTE پس از معرفی پروژکتور عجین شده با یک تبلت خود در کنگره جهانی موبایل، این بار از گوشی هوشمندی به نام Blade V پرده برداشته
رونمایی ZTE از گوشی هوشمند Blade V؛ معجونی از سخت‌افزار مناسب و معقول و یک طراحی ترکیبی به همراه اندروید 6


همان‌طور که در تصاویر تبلیغاتی این محصول مشاهده می‌شود، Blade V دارای فریمی تمام فلزی بوده با این حال در قاب پشتی همچون آیفون ۶ و HTC A9 دارای خطوط پلاستیکی دریافت کننده امواج مخابراتی می باشد.


این محصول اگرچه از اندروید ۶ قدرت گرفته است، با این حال باز هم همچون آیفون اپل دارای دکمه هوم دایره‌ای شکل است، بدین ترتیب به نظر می‌رسد کاربران بایستی قابلیت مولتی تسکینگ و دکمه بازگشت را هنگام کار با این محصول از یاد ببرند. در هر حال گوشی هوشمند Blade V از نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می برد و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک با کلاک فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز به تپش درآورد.


از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گوشی میان رده جدید ZTE می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگا پیکسلی، قابلیت اتصال به شبکه LTE و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی هوشمند Blade V در آینده‌ای نزدیک با قیمت ۴۰۰ دلاری راهی بازار خواهد شد.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41410
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام