کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دگرگونی در تصویربرداری با دوربین ۳۶۰ درجه سامسونگ

خبرگزاری مهر , 3 اسفند 1394 ساعت 9:57

ایتنا- یک شرکت بزرگ سازنده تجهیزات الکترونیکی از دوربین جدیدی رونمایی کرده که پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری را دگرگون خواهد کرد.




شرکت کره‌ای سامسونگ در کنگره جهانی موبایل که از ساعاتی دیگر در بارسلونا آغاز به کار می‌کند از محصولی جدید و البته خلاقانه رونمایی می‌کند که به عقیده کارشناسان جای خالی آن از مدت‌ها پیش احساس می‌شد.


به گزارش ایتنا از مهر، این محصول جدید یک دوربین 360 درجه است که از تمامی جهات فیلم‌برداری می‌کند. سامسونگ عنوان Gear 360 را برای این نوآوری برگزیده است.

از مهمترین ویژگی‌های این دوربین جدید می‌توان به ضد آب و گرد و غبار بودن آن اشاره کرد. این محصول جدید کمی کوچکتر از یک توپ بیسبال ابعاد دارد و جالب اینکه وزن آن تنها 153 گرم است.

تولید جدید سامسونگ مجهز به دو تراشه تصویری CMOS دوربین‌های 15 مگاپیکسلی در هر طرف آن است که می‌توانند ویدئوهای باکیفیت 3840 x 1920 MP4 ثبت و ضبط کنند.

از دیگر ویژگی‌های این فناوری جدید مجهز بودن آن به وای.فای و بلوتوث داخلی است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند آن را با برخی مدل‌های خاص از تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ از جمله مدل‌های جدید یعنی Galaxy S7 و S7 edge همسان‌سازی کنند.
در نتیجه ویدئوهای دو بعدی که تهیه می‌شود را می‌توان در همان لحظه تولید مشاهده کرد.

نکته جالب توجه دیگر این است که با استفاده از تلفن همراه جفت‌سازی شده می‌توان دوربین Gear 360 را کنترل نمود.

محصول جدید سامسونگ از سه ماهه دوم سال جاری میلادی در برخی کشورهای از پیش تعیین شده به فروش خواهد رسید. البته هنوز قیمت این فناوری جدید اعلام نشده است.


کد مطلب: 41404

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41404/دگرگونی-تصویربرداری-دوربین-۳۶۰-درجه-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir