کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل برای جنوب شرقی آسیا تیم تخصصی استخدام می‌کند

4 اسفند 1394 ساعت 15:44

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که برای بررسی محتوای کاری خود در بازار شرق آسیا، یک تیم کاری ویژه را در سنگاپور به استخدام خود در خواهد آورد.




شرکت گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که برای بررسی محتوای کاری خود در بازار شرق آسیا، یک تیم کاری ویژه را در سنگاپور به استخدام خود در خواهد آورد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شرکت گوگل به دنبال افزایش بازار کاربران خود رد شرق آسیا است و به همین دلیل نیز در پروژه‌ای جدید به دنبال بهره‌گیری از نیروهای بومی در این منطقه رفته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این تیم شامل متخصصان دارای تحصیلات دانشگاهی و یا افراد دارای توانایی‌های تجربی خواهد بود.

 

علاوه بر این نیز دانشجویان خواهند توانست تا دوره کارآموزی ۱۲ هفته‌ای را در این گروه پشت بگذارند که مسلما موارد آموزشی فراوانی را برای آن‌ها در بر خواهد داشت.

هدف اصلی گوگل از انجام این کار بسیار ساده به نظر می‌رسد، در آسیای جنوب شرقی بسیاری از کاربران از تلفن‌های همراه هوشمند ضعیف و متوسط به‌عنوان ابزار پردازشی اصلی خود بهره می‌گیرند و به همین جهت نیز گوگل برای توسعه محتوای خود باید به این نقاط ضعف آشنایی داشته باشد.

به همین منظور نیز این شرکت تیمی از این منطقه را به خدمت خواهد گرفت که با نیازهای این منطقه آشنا هستند و می‌توانند درک کنند که اهالی این مناطق با چه شرایطی و به چه چیزهایی نیاز دارند.
 


کد مطلب: 41398

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41398/گوگل-جنوب-شرقی-آسیا-تیم-تخصصی-استخدام-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir