۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷

سونی در MCW 2016 از هندزفری بی‌سیم هوشمند خود با نام Smart Ear رونمایی خواهد کرد

ایتنا- با این‌که سونی هرسال تمرکز خود را بر روی نمایشگاه CES و نه MWC بارسلون معطوف می‌کند اما ظاهراً این‌بار قصد عرضه محصولاتی را در کنگره جهانی موبایل دارد.
سونی در MCW 2016 از هندزفری بی‌سیم هوشمند خود با نام Smart Ear رونمایی خواهد کرد


این هندزفری بی‌سیم شباهت زیادی به Moto Hint موتورولا داشته و در یک گوش قرار می‌گیرد. با صحبت کردن با این هندزفری بلوتوث قادر خواهید بود دستوراتی را با آن اجرا کنید. با توجه به سابقه گوشی‌های سونی می‌توان حدس زد این هندزفری هم از استانداردهای ضدآب و گردوغبار برخوردار بوده و با اکثر گوشی‌های اندرویدی سازگار باشد.


با وجود این‌که سونی یک دستیار هوشمند اندرویدی مخصوص خود ندارد اما به لطف Google Now مطمئناً این هندزفری قادر خواهد بود به‌جز برقراری تماس اطلاعات مفید دیگری از جمله اعلان‌ها، خواندن پیام‌ها و قرارهای ملاقات را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.

در شایعات داشتیم که سونی قصد دارد با همکاری Beats یک هدفون بدون نیاز به جک ۳.۵ میلی‌متری صوتی برای آیفون ۷ طراحی کند اما به نظر می‌رسد Smart Ears وسیله‌ای جداگانه باشد که سونی به عنوان یکی از لوازم جانبی برای گوشی‌های خود عرضه می‌کند. به‌هرحال باید تا فردا و برگزاری مراسم سونی برای مشخص شدن جزئیات بیشتر این هندزفری منتظر بمانیم.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41381
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام