۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

تولید محتوا نمی‌تواند سفارشی باشد

ایتنا- جهانگرد: تولید محتوا نمی‌تواند سفارشی باشد بلکه می‌بایست با بکارگیری خلاقیت و تسهیل مشارکت همه کاربران، حجم انبوهی از محتواهای فاخر را تولید کرد.
تولید محتوا نمی‌تواند سفارشی باشد


به گزارش ایتنا از تسنیم، نصرالله جهانگرد با بیان اینکه رقابت جدید در اقتصاد دیجیتالی از آن کسانی است که مخاطب بیشتر مبتنی بر ذخایر تولیدی و بومی داشته باشند، اظهار کرد: در فضای سایبری، ادبیات، اقتصاد و رقابت جدید ایجاد و بر پایه آن ماموریت‌های جدیدی نیز تعریف شده است.


وی افزود: در فضای دیجیتالی، دایره منافع و حاکمیت کشورها با میزان رشد ذخایر داده‌ای به خط و زبان بومی و توان فناوری آن کشور افزایش می‌یابد؛ گسترش دامنه حاکمیت هم به میزان گسترش کاربران در آن فرهنگ بستگی دارد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که توسعه ذخایر داده‌های اینترنتی به خط و زبان بومی در فضای مجازی از اواخر دهه ۹۰ میلادی به عنوان یکی از سیاست‌های استراتژیک کشورهای توسعه یافته در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران از آغاز دولت یازدهم، ایجاد نهضت تولید محتوای علمی، فاخر، اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: بر همین اساس و تاکنون نیز زیرساخت‌ها و ابزارهای دسترسی فراوانی مهیا و زمینه آن فراهم شده تا تولید کنندگان محتوا، هر روز حجم گسترده‌ای از داده‌های فارسی را تولید و عرضه کنند.

جهانگرد تاکید کرد: در رقابت جدید، تولید محتوا نمی‌تواند سفارشی باشد بلکه می‌بایست با بکارگیری خلاقیت و تسهیل مشارکت همه کاربران، حجم انبوهی از محتواهای فاخر را تولید و در دسترس عموم قرار داد.
کد مطلب: 41377
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
چه فرقی بین سفلرشی بودن و حذف موارد درخواستی هست!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام