۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰
همکاران سیستم، با مشارکت کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی منتشر کرد:

کتاب «نقشه راه مالکیت‌ فکری اتاق بازرگانی بین‌المللی»

ایتنا - آنچه جوامع را از لحاظ بهره‌مندی از ثمرات و مزایای دارایی‌های فکری، متمایز می‌کند، تفاوت در میزان آگاهی و اشرافی است که هم تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان دارایی‌های فکری نسبت به حقوق و مسئولیت‌های خود در مورد این دارایی‌های ارزشمند دارند.
کتاب «نقشه راه مالکیت‌ فکری اتاق بازرگانی بین‌المللی»


شرکت همکاران سیستم، با مشارکت کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی، کتاب «نقشه راه مالکیت فکری اتاق بازرگانی بین‌المللی» را ترجمه و منتشر کرد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، مهدی امیری، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم، در بخشی از یادداشت خود که در ابتدای این کتاب منتشر شده است، می‌گوید: «آنچه که جوامع مختلف را از لحاظ بهره‌مندی از ثمرات و مزایای دارایی‌های فکری، متفاوت و متمایز می‌کند، تفاوت در میزان آگاهی و اشرافی است که هم تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان دارایی‌های فکری نسبت به حقوق و مسئولیت‌های خود در مورد این دارایی‌های ارزشمند دارند. هر چقدر که جامعه ذینفعان بالفعل یا بالقوه نسبت به این موضوع آگاهی بیشتری داشته باشند، طبعاً هم در حفظ حریم این حقوق و هم در پاسداری از حقوق خود ، بیشتر کوشا خواهند بود و طبیعی است که هر اقدامی که منجر به آگاهی بخشی بیشتر در این زمینه می شود، در نهایت رشد و توسعه جامعه را به دنبال خواهد داشت.»

گفتنی است اتاق بازرگانی بین‌المللی، این کتاب را با هدف طرح مسائل بنیادین مالکیت فکری و معرفی شیوه‎های موجود مدیریت اموال و دارایی‌های فکری برای کسب و کارها تالیف و منتشر کرده است. شرکت همکاران سیستم نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در جهت توسعه مفاهیم اساسی و بنیادی مالکیت‌های فکری در محیط کسب و کار، در قالب پروژه‌ای مشترک با کمیته ملی اتاق بازرگانی بین‌المللی، به ترجمه و انتشار این کتاب به زبان فارسی اقدام کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب، از طریق کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی اقدام کنند.
 
کد مطلب: 41360
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام