کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش سایبرتک/هوآوی

سايت خبری ايتنا , 1 اسفند 1394 ساعت 13:50

ایتنا - همکاری هوآوی و سایبرتک، طی مراسمی در هتل ارمِ تهران به‌طور رسمی اعلام شد.




دهکده جهانی مفهومی است که مدت‌هاست در میان اقشار مختلف مردم جا افتاده است. این مفهوم، متضمن این موضوع است که موفقیت و پیشرفت هر جامعه، با تعامل سازنده با جوامع دیگر میسر می‌شود.
آموزشگاه سایبرتک نیز، به‌عنوان نخستین آموزشگاه ثبت‌شده IT در کشور در همین راستا و همچنین در راستای رضایت بیشر علم‌آموزانِ خود، قدم در راه تعامل با بزرگ‌ترین شرکت شبکه و مخابراتی چین برداشته است.


به گزارش ایتنا از واحد مارکتینگ و PR آموزشگاه سایبرتک، روز ۲۸ بهمن‌ماه ۹۴ این همکاری با حضور مدیران ارشد هوآوی و سایبرتک، طی مراسمی در هتل ارمِ تهران به‌طور رسمی اعلام شد. این همایش با سخنان لن یون، مدیرعامل هوآوی در تهران آغاز شد.
آقای یون در سخنان خود اشاره کرد که بخش سازمانی هوآوی در ۱۴۶ کشور دنیا شعبه و مشتری دارد و همچنین نیمی از ۱۷ هزار کارمند این کشور در جهان، مشغولِ تحقیق و توسعه هستند. طبق اظهارات یون، هوآوی در ایران هزار نفر کارمند رسمی دارد.

در این نشست همچنین، دکتر هوشنگ کاظمی، موسس و مدیرعامل سایبرتک، از تاریخچه هفده ساله شرکت سخن گفت و این‌که چرا در جهان کنونی، چنین پیوندهایی میان شرکت‌های بزرگ لازم است.
کاظمی با توضیحِ دوره‌های تخصصی هوآوی در سایبرتک اظهار داشت که این گذراندن این دوره‌ها منجر به اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای مانند HCNA، HCNP و HCIE می‌شود. از جمله افرادی که حضور آن‌ها روی صحنه باعث روشن‌تر شدن دوره‌های تخصصی سایبرتک شد، دانشجویانی بود که برای نخستین بار در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که برخی از آن‌ها همزمان با شروع دوره، به‌عنوان کارشناس و مدیر در شرکت هوآوی ایران مشغول به کار شدند و برخی دیگر از مدیران ارشد شرکت‌های شبکه و مخابرات کشور بودند.

در ادامه مراسم، بروس لیو، مدیر بخش اینترپرایز هوآوی به توضیح و تفسیر فنیِ دوره‌های این شرکت در سایبرتک پرداخت و به‌صورت بصری توضیح داد که این دوره‌ها از چه بخش‌هایی تشکیل شده‌اند؛ دوره‌هایی که با حضور کارشناسان و مدیران شرکت هوآویِ چین و به‌طور اختصاصی در آموزشگاه سایبرتک برگزار می‌شود. همچنین، دانشجویان می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها و بررسی تخصصی تجهیزات شبکه هوآوی، به‌طور کاملا عملی از محتوای دوره‌ها بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است که تفاهم همکاری و قرارداد همکاری میان دو شرکت، در همین همایش و در حضور حضار به امضاء و تایید طرفین رسید و لوح نمایندگی رسمی سایبرتک نیز به نمایش در آمد.

در انتهای نشست، هوشنگ کاظمی و لن یون، مدیرعاملان دو شرکت، با اهدای جوایزی به حضار، همایش را خاتمه دادند.
 


کد مطلب: 41350

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41350/همایش-سایبرتک-هوآوی

ايتنا
  https://www.itna.ir