۰
plusresetminus
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
وزیر ارتباطات در قالب بیانیه‌ای اجتماعی

بخشی از خواسته روحانی در 3G و 4G محقق شد

خواسته مردم چیست؟
ایتنا- وزیر ارتباطات گزارش عملکردی از مجموعه تحت امرش در سال ۹۴ ارائه و آن را با انتشار ویدئویی از اظهارات و خواسته‌های رئیس جمهور، مرتبط کرده است.
بخشی از خواسته روحانی در 3G و 4G محقق شد
 


به گزارش ایتنا از تسنیم، محمود واعظی چند روز گذشته بخشی از عملکرد وزارت ارتباطات را در روزهای پایانی سال ۹۴ منتشر و اظهار کرد: اتصال حدود ۱۸ هزار روستا به اینترنت پرسرعت، افزایش پهنای باند از ۶۲۴ به چهار هزار گیگابیت بر ثانیه و افزایش سهم ترافیک داخل از ۱۰ به ۴۰ درصد بخشی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری بود.


وزیر ارتباطات افزود: افزایش تعداد کاربران از سه به ۳۰ میلیون، دسترسی ۴۶۰ شهر به نسل سوم و ۱۶۰ شهر به نسل چهارم تلفن همراه بخشی دیگر از فعالیت‌های انجام شده این وزارتخانه بود.

او همچنین گفت: امید است تا پایان سال ۹۵ دسترسی به این فناوری برای همه مردم در هر نقطه‌ای از کشور ممکن شود.

حال وی با انتشار ویدئویی در پایگاه اجتماعی منتسب به خود، اظهارات حسن روحانی در چهارمین جشنواره ملی فاوا (برگزار شده در سال ۹۳) را که گفت "قرار ما با این وزارتخانه این است که هرچه سریع‌تر به نسل‌های سوم و چهارم برسیم" باز انتشار کرده است.

رئیس جمهور در آن مراسم همچنین گفته بود که از شرایط پهنای باند راضی نیستم. پهنای باند نه تنها برای منازل حتی برای موبایل‌هایی که در اختیار مردم و کاربران است و این کار با حضور همه شرکت‌های خصوصی باید انجام شود.

واعظی در واقع با انتشار این ویدئو به شکل غیرمستقیم گفته که بخشی از خواسته‌های روحانی را تحقق بخشیدیم.

اما با این حال برخی کاربران شبکه اجتماعی کلوب و دوستان محمود واعظی، نظرات دیگری دارند که کامنت‌شان را زیر پست وی به شرح زیر منتشر کرده‌اند:

۱. آقای واعظی روند پوشش‌دهی اپراتورها در نسل‌های سوم و چهارم مخصوصا در نسل چهار خیلی کند هست. در مورد کیفیت هم اپراتورها پهنای باند کافی خریداری و ضریب اشتراک را رعایت نمی‌کنند و همین باعث کاهش چشمگیر سرعت کاربران می‌شود طوریکه در اواسط روز تقریبا بلا استفاده می‌گردد.
اما یک مشکل خیلی بزرگ دیگر که واقعا آزار دهنده است، سرعت بسیار کند بارگذاری صفحات وب حتی در بهترین شرایط زمانی هست که از شما می‌خواهم نظارت و سختگیری بیشتری روی عملکرد اپراتورها داشته باشید.

۲. سال ۹۴ هم تمام شد اما پورت‌های UDP مربوط به کنسول بازی Xbox One همچنان بسته است. البته فکر نمی‌کردم شما کاری برای ما (بازی بازهای ایران) انجام دهید فقط می‌خواستم اطمینان پیدا کنم که خواسته‌ام به دیوار می‌خورد.

۳. آقای وزیر چرا فکری به حال پینگ بالای ما به کشورهای اروپایی و مشکل پورت‌های UDP نمی‌کنید؟! خواهش می‌کنم پیگیری کنید.
کد مطلب: 41342
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام