۰
plusresetminus
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
در نمایشگاه ISE 2016 اروپا؛

نمایشگرهای صنعتی ایسوس رونمایی شد

ایتنا- نمایشگر جدید ایسوس به گونه‌ای طراحی که نصب و نگهداری آن آسان باشد تا هزینه‌های اضافی مربوط به دستگاه کاهش یابد.
نمایشگرهای صنعتی ایسوس رونمایی شد


شرکت ایسوس به تازگی جدیدترین سری از محصولات نمایشگر صنعتی خود را با نوآوری‌های به کار رفته در آن، در نمایشگاه تکنولوژی ISE 2016 اروپا رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، در نمایشگاه ISE 2016 اروپا، ایسوس رده محصولات Digital Signage و مدل حرفه‌ای SV555 و مدل SD433 که دارای سیستم‌عامل Android هستند را به نمایش گذاشت.

این نمایشگرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب برای مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های وسایل نقلیه، دیوارهای ویدئویی و محیط‌های سازمانی هستند.

نمایشگر حرفه‌ای ASUS Sinage SV555 دارای صفحه‌ای با اندازه 54.6 اینچ و وضوح Full HD است که دارای روشنایی 450 cd/m2 بوده و با داشتن OPS یا همان Open Pluggable System، می‌تواند از ماژول‌های PC نیز پشتیبانی کند.

این نمایشگر به گونه‌ای طراحی که نصب و نگهداری آن آسان باشد تا هزینه‌های اضافی مربوط به دستگاه کاهش یابد.

با داشتن صفحه نمایشگر در رده صنعتی، SV555 را می‌توان به صورت 24 ساعته در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد، زیرا که قطعات به کار رفته در آن دارای طول عمر بالایی هستند.

در همین حال دو مدل ASUS SD433 و CA001 دو نمایشگر با سیستم‌عامل اندروید هستند که برای راحتی کاربر عملکردهای تایمر و Watchdog در آن تعبیه شده است و به کاربر این امکان را می‌دهد که در زمان معین دستگاه را خاموش کرده و یا اینکه در صورت از کار افتادن سیستم آن را به صورت خودکار راه‌اندازی مجدد کند.

طراحی این دو نمایشگر به گونه‌ای است که کمترین توان مصرف را دارند؛ به حدی که در حالت Standby تنها نیم وات مقدار برق مصرفی آنها است. همچنین می‌توان این دستگاه‌ها را به اینترنت متصل کرد.

ایسوس در این نمایشگاه، نمایشگرهای هوشمند خود را برای اتاق جلسات، فروشگاه‌ها، کیوسک‌ها و مناسب برای دیوارهای ویدئویی (Video Walls) و نیز مخصوص اداره‌ها معرفی کرد که این نمایشگرها علاوه بر کیفیت وضوح تصویر، هر یک ویژگی‌هایی همچون تکنولوژی لمسی و قلم مخصوص، پشتیبانی از کارت حافظه، استفاده به عنوان پاوربانک و قابلیت تشخیص اثرانگشت، دارند.
کد مطلب: 41319
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام