کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرداخت الکترونیکی اپل وارد چین شد

سايت خبری خبر آنلاین , 1 اسفند 1394 ساعت 9:59

ایتنا- سرویس پرداخت الکترونیکی اپل / Apple Pay رسماً در چین راه‌اندازی شد.




به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، کمپانی مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا قول داده بود تا فوریه سرویس مذکور را در کشور چین راه‌اندازی کند که اینک به قول خود وفا کرده است.


سرویس پرداخت الکترونیکی اپل همزمان باعرضه آیفون ۶ راه‌اندازی شد و با ورود اپل به صنعت پرداخت الکترونیکی از طریق موبایل از اکتبر ۲۰۱۴ از خود رقیبی جدی برای دیگران ساخته و باعث شده تا کمپانی‌هایی مانند سامسونگ نیز سرویسی مشابه را راه‌اندازی کنند.

اینک سرویس پرداخت الکترونیکی اپل در کشورهایی مانند امریکا، انگلیس، کانادا و چین کار می‌کند و اپل در چین با رقبای قدرتمندی مانند WeChat Payment متعلق به وی‌چت و سرویس پرداخت علی‌بابا بنام Alipay باید دست‌ و پنجه نرم کند.

گفتنی است چینی‌ها به‌طور گسترده‌ای از سرویس پرداخت با موبایل استفاده می‌کنند و اگر اپل بتواند سرویس خود را جا بیندازد، موفقیت بزرگی کسب کرده است. بانک صنعتی و بازرگانی چین / ICBC (با دارایی معادل ۳.۶ تریلیون دلار )اپل را پذیرفته که این موضوع کمک بزرگی به کمپانی آمریکایی در رونق سرویس‌های خود می‌کند.

کمپانی China UnionPay به‌عنوان منبع رسمی کارت‌های اعتباری در چین با اپل همکاری خود را آغاز کرده است و مردم چین در بسیاری از مکان‌ها مانند کی.اف.سی، مک‌دونالد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کارفور و... می‌توانند با آیفون خود پول الکترونیکی پرداخت کنند.


کد مطلب: 41312

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41312/پرداخت-الکترونیکی-اپل-وارد-چین

ايتنا
  https://www.itna.ir