کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییراتی بزرگ در مچ‌بند هوشمند گارمین

2 اسفند 1394 ساعت 13:05

ایتنا- شرکت گارمین نسل جدیدی مچ‌بندهای هوشمند خود را روانه بازار مصرف کرده است که از نظر ظاهری و از نظر امکانات با پیشرفت چشمگیری روبرو شده است.




شرکت گارمین نسل جدیدی مچ‌بندهای هوشمند خود را روانه بازار مصرف کرده است که از نظر ظاهری و از نظر امکانات با پیشرفت چشمگیری روبرو شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، دو محصول جدید گارمین، Vivoactive HR و Vivofit 3 نام دارند که در حقیقت نسخه‌های جدید Vivoactive و Vivofit 2 به‌حساب می‌آیند.

این دو محصول در نخستین گام با تغییرات ظاهری فراوانی روبرو شده‌اند و ظاهر آنها از یک دستگاه مستطیل شکل ساده به یک مچ‌بند دارای انحناهای زیبا در بدنه تبدیل شده است.

 

البته تغییرات یاد شده تنها به ظاهر دستگاه باز‌نمی‌گردد بلکه امکانات این دو مچ‌بند هوشمند نیز دستخوش بهینه‌سازی‌های متعددی شده‌اند.

برای نمونه می‌توان به سیستم خودکار اندازه‌گیری نرخ ضربان قلب در این نسخه‌ها اشاره کرد. البته برای استفاده از این سیستم نیاز به بستن نوار ویژه آن به دور قفسه سینه وجود خواهد داشت.

به کمک جی‌پی‌اس موجود در این دستگاه‌ها نیز می‌توان به‌صورت خودکار فعالیت‌هایی مانند شنا، پیاده‌روی، گلف بازی کردن، قایق‌سواری، اسکی، اسکیت سواری و غیره را ردیابی کرده و رفتار بدن در هنگام انجام آن‌ها را به کمک این مچ‌بند تحلیل کرد.

شایان‌ ذکر است که قابلیت‌های این دستگاه برای هر یک از موارد یاد شده دارای تنظیمات شخصی‌سازی متعدد است که موجب می‌شود تا کاربران بتوانند سیستم را به دلخواه خود تنظیم کنند.
 


کد مطلب: 41300

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41300/تغییراتی-بزرگ-مچ-بند-هوشمند-گارمین

ايتنا
  https://www.itna.ir