۰
plusresetminus
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳

عرضه نسخه جدید فایرفاکس برای iOS

ایتنا - نسخه مخصوص فایرفاکس برای سیستم عامل iOS پس از نسخه آزمایشی، در نوامبر سال گذشته عرضه شد.
عرضه نسخه جدید فایرفاکس برای iOS


بنیاد موزیلا، جدیدترین نسخه از مرورگر مشهور وب خود، فایرفاکس را عرضه کرده که دارای قابلیت‌های تازه‌ای می‌باشد. این نسخه فایرفاکس برای سیستم عامل iOS عرضه شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، مهم‌ترین و اصلی‌ترین قابلیت نسخه دوم این مرورگر، افزودن توانایی لمس سه‌بعدی است و این امکان را می‌دهد که منوی سریع پاپ-آپ در صفحه باز شود که می‌تواند آخرین بوک‌مارک و یا یک tab جدید را شامل شود.

همچنین امکان مشاهده پیش‌نمایشی از محتویات tab جدید و انجام عملیات بر روی آن، مانند افزودن به لیست مطالعه، کپی کپی کردن URL، و یا بستن tab فراهم شده است، بدون آنکه محتویات صفحه کاملا بارگذاری شده باشد.


قابلیت مهم دیگر، توانایی مدیریت نام‌های کاربری و پسوردهایتان است که ممکن است بر روی دستگاهتان ذخیره شده باشند،‌ و یا اینکه از طریق اینترنت به‌روز شوند.
همچنین یک پنجره پاپ-آپ دیگر نیز درون نسخه جدید تعبیه شده که با عرضه نسخه جدید، قابلیت‌ها و تغییرات نسخه جدید را به اطلاع شما می‌رساند.

گفتنی است که نسخه مخصوص فایرفاکس برای سیستم عامل iOS پس از نسخه آزمایشی، در نوامبر سال گذشته عرضه شد. همچنین فایرفاکس در هسته مرکزی خود همانند مروزگر Safari از WebKit استفاده می‌کند.
 
کد مطلب: 41295
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام