۰
plusresetminus
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴

سیم‌کارت‌های الکترونیکی بر روی نسل بعدی ساعت سامسونگ

ایتنا- سامسونگ اعلام کرده است که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند گیر با امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ویژه الکترونیکی روانه بازار مصرف خواهند شد.
سیم‌کارت‌های الکترونیکی بر روی نسل بعدی ساعت سامسونگ


سامسونگ اعلام کرده است که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند گیر با امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ویژه الکترونیکی روانه بازار مصرف خواهند شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از نخستین شرکت‌های بزرگ جهان در زمینه عرضه ساعت هوشمند محسوب می‌شود و بسیاری از افراد، نسل نخست ساعت‌های این شرکت را به‌عنوان باز کننده راه برای سایر ساعت‌های هوشمند به‌حساب می‌آورند.

با این‌ وجود مشکلات موجود در این ساعت‌ها موجب شده است تا هنوز استقبال لازم نسبت به آنها در بازار صورت نپذیرد و به همین دلیل نیز نمی‌توان انتظار داشت که بدون ایجاد تغییرات، شاهد موفقیت نسل بعدی سری گیر باشیم.


 
یکی از مشکلاتی که ساعت‌های هوشمند با آن روبرو هستند، نحوه ارتباط آنها با سایر دستگاه‌های است که در ابتدا با کمک سامانه ارتباطی بلوتوث انجام می‌شد ولی این امر به خالی شدن سریع باتری تلفن همراه و ساعت هوشمند منتهی می‌شد. به‌ این‌ ترتیب بحث استفاده از سیم‌کارت در ساعت‌های هوشمند به میان آمد.

در این میان سامسونگ یک گام مهم در این راستا برداشته است و نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سری گیر قرار است تا به سیم‌کارت‌های الکترونیکی یا e SIM مجهز باشند.

این امر موجب می‌شود که فضای بسیاری در ساخت ساعت هوشمند صرفه‌جویی شود زیرا حتی سیم‌کارت‌های نانو نیز نیاز به پنل‌های نسبتا بزرگی دارند که به‌صورت مستقیم به باتری و برد دستگاه متصل می‌شوند ولی این مدل از سیم‌کارت، این مشکل را به‌کلی حل خواهد کرد.

گفته می‌شود که این دستگاه در کمتر از یک ماه روانه بازار مصرف خواهد شد و مشتریان می‌توانند در ماه مارس شاهد عرضه این محصول باشند.
 
کد مطلب: 41290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام