۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳

فردا منتظر رونمایی از یک گوشی اندرویدی 7 دلاری باشید!

ایتنا- شرکت هندی Ringing Bells می‌خواهد فردا یک گوشی اندرویدی هفت دلاری معرفی کند!
فردا منتظر رونمایی از یک گوشی اندرویدی 7 دلاری باشید!


هند یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیاست که جمعیت آن اکثراً توان مالی خرید گوشی‌های پرچم‌دار و گاهاً میان‌رده را ندارند. به همین دلیل شرکت‌هایی مانند شیائومی نیز بازار این کشور را مورد هدف قرار داده و گوگل نیز پروژه Android One را در این کشور کلید زد.

حالا شرکت Ringing Bells در صفحه فیس‌بوک خود خبر از رونمایی یک گوشی اندرویدی ۷ دلاری داده است. در این دعوتنامه این‌گونه آمده است:

این گوشی قیمتی کمتر از ۵۰۰ روپیه (۷ دلار) خواهد داشت. این مراسم و عرضه گوشی به عنوان گواهی واقعی برای موفقیت اقدامات اخیر فرماندار هند خواهد بود.

شرکت Ringing Bells پیش از این نیز یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از LTE و با قیمت باورنکردنی ۴۳ دلار (۳۰۰۰ روپیه) عرضه کرده بود. گوشی ۷ دلاری ظاهراً Freedom 251 نام خواهد داشت و با حمایت فرماندار این کشور عرضه می‌شود.

این شرکت قول پشتیبانی کامل با حمایت از دولت هند را داده و پیش از این نیز در سال ۲۰۱۱ تبلتی ۴۵ دلاری با همین روال در هند عرضه شده بود.

بسیار جالب است که بدانیم یک گوشی اندروید ۷ دلاری می‌تواند چه امکاناتی را در خود جای دهد؛ با وجود این‌که بدنه فلزی، پردازنده چندهسته‌ای و رم چندگیگابایتی را نمی‌توان در چنین بازه قیمتی قرار داد مطمئناً این گوشی خواهد توانست به فروش خوبی دست پیدا کند.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41253
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام