۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶

هواوی «میت‌بوک» را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد

ایتنا- طبق شایعات سومین شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند قصد عرضه این لپ‌تاپ را در نمایشگاه MWC 2016 دارد.
هواوی «میت‌بوک» را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد


درحالی‌که این شرکت فبلت پرچم‌دار Mate 8 خود را به تازگی عرضه کرده و احتمالاً قصد دارد سری P9 را هم در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی کند اما محصولی جذاب‌تر به نام Matebook هم در راه است.


مدیرعامل هواوی آقای «یو چنگ‌دانگ» به تازگی در شبکه اجتماعی محبوب چینی Weibo تصویری را به اشتراک گذاشته که دعوتنامه هوای برای MWC محسوب شده و البته جمله “شکل جدیدی از کسب‌وکار” نیز به همراه یک قلم استایلوس بر روی آن نقش بسته است.



تصویر بالا هم مربوط به یک لپ‌تاپ هیبریدی با دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید بوده که گفته می‌شود همان Matebook هواوی خواهد بود. این تصویر البته یک‌ماه پیش درز کرده بود اما اگر به قلم دستگاه نگاه کنید متوجه شباهت آن با قلم تصویر دعوتنامه هواوی خواهید شد.

گفته می‌شود میت‌بوک از بدنه فلزی برخوردار بوده و صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی خواهد داشت. البته وجود قلم در تصویر منتشر شده شاید خبر از یک فبلت یا گوشی با قلم هوشمند داشته باشد اما از آن‌جا که تاکنونی اطلاعاتی در این مورد درز نکرده حدس می‌زنیم منظور هواوی همان میت‌بوک باشد.

میت‌بوک احتمالاً برای رقابت با سرفیس پرو مایکروسافت و آیپد پرو اپل به بازار خواهد آمد اما از آن‌جایی که هم به سیستم‌عامل موبایلی اندروید و هم سیستم‌عامل دسکتاپ ویندوز مجهز خواهد شد شاید بتواند درصورت عرضه با قیمت رقابتی فروش زیادی برای این شرکت چینی به همراه داشته باشد.

به هر حال همان‌طور که می‌بینید تاریخ رونمایی از این محصول نیز دوم اسفندماه و هم‌زمان با معرفی گلکسی اس ۷ و ال‌جی جی ۵ درج شده و ظاهراً یکشنبه آینده روز پرهیجانی در انتظارمان خواهد بود.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41229
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام