۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

باگ جدید اینستاگرام

اعلان‌های اکانت شخصی شما در صورت استفاده از اکانت دوم مشترک به فرد دیگر نیز ارسال می‌شود
ایتنا- باگی که باعث می‌شود شما از نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌های دایرکت دوست و همکار خود که از اکانت دوم مشترک استفاده می‌کنید مطلع شوید!
باگ جدید اینستاگرام


اجازه دهید واضح‌تر توضیح دهم! در قابلیت جدید اینستاگرام شما قادر هستید به طور همزمان تا پنج اکانت اینستاگرام را به طور همزمان مدیریت کنید. به طور مثال شما و همکارتان هر کدام یک اکانت شخصی دارید و در عین حال شرکت شما یک اکانت نیز دارد که به طور مشترک آن را مدیریت می‌کنید و به عنوان اکانت دوم آن را در گوشی‌های خود وارد کرده‌اید.


حالا در باگ مورد اشاره اینستاگرام هنگامی که برای دوست شما در اینستاگرام ناتیفیکیشن‌ها یا پیام‌های دایرکتی به اکانت شخصی او ارسال می‌شود این اعلان‌ها در گوشی شما که به طور طبیعی هیچ ارتباطی نباید داشته باشد نیز ارسال می‌شود.

البته خوشبختانه با زدن بر روی این ناتیفیکیشن‌ها هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد و شما تنها به آن تصویر که ناتیفیکیشن مربوط به آن ارسال شده منتقل می‌شوید و پیام‌های دایرکت را نمی‌توانید ببینید.



البته این مشکل ظاهراً برای تمام کسانی که از یک اکانت مشترک بهره می‌برند اتفاق نیفتاده و حتی برای برخی از آنها این مشکل رفع شده اما ظاهراً هنوز برای بسیاری از کاربران همچنان پابرجاست و اینستاگرام ضمن اعلام اینکه از این مشکل آگاه است از کار بر روی یک راه‌حل خبر داده است.
برای آگاهی از نحوه استفاده از قابلیت مدیریت همزمان چند اکانت می‌توانید این مطلب را در ایتنا بخوانید.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41210
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام