۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴

مروری بر وضعیت ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین اینترنت

ایتنا- با خواندن این مقاله با ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین خدمات که در دی ماه معرفی شدند آشنا شوید.
مروری بر وضعیت ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین اینترنت


براساس نتایج استفاده کاربران از شبکه سنجش سرعت اینترنت آماری ارائه شده در قالب آن شرکت‌هایی که پر سرعت‌ترین خدمات اینترنتی را طی دی‌ماه سال جاری در اختیار کاربران خود قرار‌داده‌اند، معرفی شده‌اند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق آمارهای ارائه شده در بخش ۱۲۸ کیلوبیت شرکت‌های آریا شاتل و مخابرات فارس به عنوان ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین خدمات اینترنتی معرفی شده‌اند.

در حوزه اینترنت ۲۵۶ کیلوبیت نیز از دو شرکت آسیا تک و آریا شاتل به عنوان ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین خدمات اینترنت یاد شده است.

اینترنت ۵۱۲ کیلوبیتی
در رده اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت نیز شرکت پارس آنلاین به عنوان ارائه‌کننده پرسرعت‌ترین خدمات اینترنتی طی دی‌ماه سال جاری شناخته شده و پس از آن شرکت‌های سروش رسانه و شبکه گستر پیام‌آوران کویر در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفته‌اند.

شرکت‌های گسترش ارتباطات مبنا، مخابرات همدان و مخابرات فارس نیز دیگر شرکت‌هایی هستند که از آنها به عنوان ارائه‌کننده پرسرعت‌ترین خدمات اینترنت یاد شده است.

اینترنت یک مگابیتی

طبق آمارهای ارائه شده در زمینه‌ اینترنت یک مگابیتی هم شرکت داده‌پردازی رسپینا به عنوان ارائه‌کننده پر سرعت‌ترین خدمات شناخته شده و پس از آن پارس آنلاین و سروش رسانه در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.

همچنین شرکت‌های رهانت زنجان، مخابرات آذربایجان شرقی، آریاشاتل، رایانه دانش گلستان، بزرگ‌ نت آریا و مخابرات فارس دیگر ISP ‌های ارائه‌کننده خدمات پرسرعت در این بخش بوده‌اند.

اینترنت دومگابیتی
براساس اعلام متما، در ارتباط با اینترنت دومگابیتی شرکت شبکه گستر پیام‌آوران کویر در رده‌ اول جدول قرار گرفته و پس از آن شرکت مخابرات خوزستان و شرکت عصر انتقال داده‌ها رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین شرکت نداگستر صبا (صبانت) و شرکت فناوری متانت سپاهان از دیگر شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرسرعت در این بخش بوده‌اند.

شرکت‌های رایانه دانش گلستان، بزرگ نت آریا و آریا شاتل هم دیگر ISP‌های ارائه‌دهنده خدمات پرسرعت دومگابیتی طی دی‌ماه سال جاری بوده‌اند.
کد مطلب: 41175
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام