۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲

پیش‌بینی رشد تلفن‌های همراه فلزی در پنج سال آینده

ایتنا- به نظر می‌رسد که موفقیت همراه‌های هوشمند مجهز به شاسی آلومینیومی در بازار مصرف موجب جلب توجه شرکت‌های متعددی شده است و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این شاسی‌ها در طول 3 تا 5 سال آینده با رشدی چشمگیر روبرو شوند.
پیش‌بینی رشد تلفن‌های همراه فلزی در پنج سال آینده


به نظر می‌رسد که موفقیت همراه‌های هوشمند مجهز به شاسی آلومینیومی در بازار مصرف موجب جلب توجه شرکت‌های متعددی شده است و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این شاسی‌ها در طول ۳ تا ۵ سال آینده با رشدی چشمگیر روبرو شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، تلفن‌های همراه هوشمندی مانند آیفون، از چند نسل قبل به خاطر عدم استفاده از شاسی پلاستیکی به خود می‌بالیدند و به همین دلیل نیز استفاده از شاسی فلزی موجب شده است تا بسیاری از شرکت‌ها، پیش از عرضه تلفن‌های همراه خود در زمینه جذب نظر مثبت اذهان عمومی به موفقیت دست یابند.

حال کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که به‌زودی این فرایند تسریع خواهد یافت و شرکت‌های بیشتری به سراغ استفاده از شاسی‌های آلومینیومی برای تلفن‌های همراه هوشمند خود خواهند رفت.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط مراکز تحلیلی و آماری، در طول بازه زمانی ۳ تا ۵ سال آینده، فرایند رشد درخواست برای شاسی‌های آلومینیومی برای تلفن‌های همراه هوشمند ادامه خواهد داشت.

گفته می‌شود که به‌تازگی مراکز جدیدی در کشور چین تاسیس شده‌اند که به‌صورت اختصاصی به تولید شاسی‌های آلومینیومی برای تلفن‌های همراه خواهند پرداخت تا میزان عرضه و تقاضا در بازار به تعادل برسد.
 
کد مطلب: 41086
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام