کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام کار چندحسابی‌ها راحت‌تر کرد

خبرگزاری ايسنا , 20 بهمن 1394 ساعت 9:26

ایتنا- اینستاگرام به زودی به کاربرانش این امکان را خواهد داد که بتوانند بین چند حساب (account) جابه‌جا شوند.




اینستاگرام در حال آزمایش بر روی راه ساده‌تری است که کاربران بدون اینکه مجبور باشند چندین بار وارد حساب خود شده و از آن خارج شوند، بتوانند بین حساب‌های مختلف خود جابه‌جا شوند. بدین‌ترتیب زندگی برای کاربران اینستاگرامی که بیش از یک حساب دارند، آسان‌تر خواهد شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اینستاگرام اعلام کرد که در حال آزمایش بر روی یک ویژگی است که جابه‌جا شدن بین چندین حساب بر روی اپلیکیشن‌های آیفون اینستاگرام امکان‌پذیر شود.

کاربران اینستاگرام در ابتدا هفته گذشته متوجه این ویژگی جابه‌جایی بین حساب شدند. پیش‌تر از این در ماه نوامبر، اینستاگرام این ویژگی را برای کاربران اندرویدی به آزمایش گذاشت، اما این شرکت اعلام نکرد که چند کاربر آیفون توانستند حساب‌های خود را جابه‌جا کنند و یا اینکه چه زمانی جابه‌جایی بین حساب برای تمامی کاربران به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

کاربران اینستاگرام که این ویژگی جابه‌جایی بین حساب برایشان امکان‌پذیر شده است، در بخش تنظیمات این اپلیکیشن، یک قسمت جدید «حساب بیفزایید» را خواهند یافت.

وقتی که شما یک حساب جدید اضافه کنید، قادر خواهید بود سریعا با انتخاب حساب از منوی جدیدی که در بالای صفحه پروفایلتان وجود دارد وارد آن شوید. همچنین وقتی که نوتیفیکیشنی برای شما بیاید، قادر خواهید بود از کدام حساب آن را دریافت کرده‌اید.

در حال حاضر شما نمی‌توانید هم‌زمان وارد بیش از یک حساب اینستاگرام شوید. اگر می‌خواهید بین چند حساب جابه‌جا شوید، باید از حسابی که در حال حاضر در آن هستید خارج شده و سپس وارد حساب دیگر خود شوید.

به نظر می‌رسد اینستاگرام واقعا مایل بود کاربران تنها یک حساب کاربری اینستاگرامی داشته باشند، اما از آنجایی که این اپلیکیشن به‌اشتراک‌گذری تصاویر شایع‌تر شده است، نیاز برای داشتن چندین حساب هم بالا رفته است.

افرادی که در حال حاضر یک حساب اینستاگرام شخصی دارند، ممکن است بخواهند برای تجارت‌های کوچک خود یک حساب دیگر را فعال کنند و یا برای شرکت یا جنس خود ملزم به داشتن یک پروفایل اینستاگرامی دیگر باشند.

چرا این موضوع اهمیت دارد؟
اینستاگرام همچنین احتمالا برای ایجاد این ویژگی تحت تاثیر جوانانی قرار گرفته که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

این روزها جوانان می‌خواهند حضور اجتماعی خود را با استفاده از چندین حساب اینستاگرامی طبقه‌بندی کنند. یکی از حساب‌ها، یک حساب خصوصی جعلی است که به آن فینستاگرام (finstagram) می‌گویند و می‌توانند سلفی‌های بانمک و خاطرات بامزه خود را در آن به اشتراک بگذارند.

دیگری حساب عمومی واقعی یا «رینستاگرام» (rinstagram) است که آن را حساب رسمی خود به حساب می‌آورند برای زمانی که والدین، اساتید یا کارفرمایانشان بخواهند تصاویرش را ببینند.

با آسان‌تر کردن کار برای این جوانان که بتوانند راحت‌تر بین حساب‌های خود جابه‌جا شوند، اینستاگرام ممکن است مدت زمانی که افراد از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند را افزایش دهد که به تناسب، درآمد این شرکت نیز افزایش خواهد داشت.


کد مطلب: 41043

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41043/اینستاگرام-کار-چندحسابی-ها-راحت-تر

ايتنا
  https://www.itna.ir