۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹

عینک واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی تنها به اتاق‌های مربع محدود نخواهد بود

ایتنا- ریموند پاو به‌عنوان نایب‌رییس پروژه اچ‌تی‌سی وایو، درباره این پروژه به ارائه اطلاعاتی دست زده و شایعه محدود بودن عملکرد این عینک واقعیت مجازی به اتاق‌های کاملا مربع شکل را رد کرد.
عینک واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی تنها به اتاق‌های مربع محدود نخواهد بود


ریموند پاو به‌عنوان نایب‌رییس پروژه اچ‌تی‌سی وایو، درباره این پروژه به ارائه اطلاعاتی دست زده و شایعه محدود بودن عملکرد این عینک واقعیت مجازی به اتاق‌های کاملا مربع شکل را رد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، عینک واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در دست تولید دانست.

با این‌ وجود به‌تازگی شایعاتی درباره محدودیت محیطی این عینک واقعیت مجازی منتشر شده بود که بر اساس آن، عینک اچ‌تی‌سی وایو تنها در اتاق‌هایی که کاملا مربع شکل هستند، کار می‌کند.

با این‌ حال نایب‌رییس این پروژه که ریموند پاو نام دارد، این شایعات را رده کرده و به ارائه اطلاعاتی درباره محیط عملکرد این عینک واقعیت مجازی دست زده است.

 

بر اساس گفته پاو، اچ‌تی‌سی وایو برای عملکرد بهینه به یک اتاق با ابعاد ۴.۵ در ۴.۵ متر نیاز دارد ولی در صورت نبودن چنین محیطی، اتاق‌هایی که از ابعاد ۱.۵ در دو متر بزرگ‌تر باشند نیز می‌توانند برای این عینک به کار گرفته شوند.

شایان‌ذکر است که برای استفاده از این عینک واقعیت مجازی باید یک کارت گرافیکی نیرومند در اختیار داشت که بنا به گفته پاو، حداقل کارت موردنیاز برای این عینک را می‌توان جی‌فورس GTX 970 از شرکت انویدیا یا رادئون R9 290 از شرکت ای‌ام‌دی دانست.
 
کد مطلب: 41036
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام