۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵

سیلیکون پاور برای سومین سال متوالی موفق به دریافت iF DESIGN AWARD ۲۰۱۶ شد

ایتنا- سیلیکون پاور به خاطر طراحی منحصربه فرد Mobile C۸۰ Type-C و Jewel J۵۰/Touch T۵۰ موفق به دریافت دو جایزه از این مسابقه شد.
سیلیکون پاور برای سومین سال متوالی موفق به دریافت iF DESIGN AWARD ۲۰۱۶ شد


سیلیکون پاور برای سومین سال متوالی موفق به دریافت iF DESIGN AWARD ۲۰۱۶ شد



iF Design Award در سال ۱۹۵۳ در آلمان به وسیله iF Industrial Forum Design شکل گرفت و اکنون در سرتاسر جهان به عنوان مشهورترین و شناخته شده ترین جایزه طراحی به شمار می‌رود. iF Design Award نقش مهمی را بین طراحی و اقتصاد ایفا می کند و امسال ۵۲۹۵ شرکت کننده از ۵۳ کشور جهان در این مسابقه شرکت داشتند.

بعد از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط ۵۶ کارشناس و طراح مشهور ، سیلیکون پاور به خاطر طراحی منحصربه فرد Mobile C۸۰ Type-C و Jewel J۵۰/Touch T۵۰ موفق به دریافت دو جایزه از این مسابقه شد.


فلش مموری Mobile C۸۰ Type-C
با افزایش درخواست اینترفیس Type-C، سیلیکون پاور فلش مموری دوسر Mobile C۸۰ را ارائه کرد. این فلش مموری دوسر دارای دو اینترفیس Type-C و USB۳.۰ می‌باشد. طراحی محصول با دو اینترفیس باعث می‌شود کاربران به اسانی و با سرعت بتوانند اطلاعات را بین دستگاه‌های مختلف که از USB۲.۰ و USB۳.۰ پشتیبانی می‌کنند مانند لپ‌تاپ‌/دسکتاپ‌ها و یا دستگاه‌های جدید مانند مک‌بوک‌ها و پی‌سی‌ها که از نسل جدید اینترفیس Type-C بهر‌ه‌می‌برند، جابه‌جا نمایند. بنابراین کاربران بدون هیچ‌گونه محدودیتی جهت انتقال اطلاعات بین اینترفیس‌های مختلف‌، تمام نیازهای ذخیره‌سازی خود را به وسیله این فلش مموری کوچک برآورده می‌نمایند.
Mobile C۸۰ شکل دایره‌ای و آرگونومیک خود را از Firma F۸۰ به ارث برده است تا کاربران به آسانی بتوانند آن را به دسته کلید خود آویزان نمایند ، علاوه بر آن دارای درب گردان با زاویه ۳۶۰درجه می‌باشد تا از کانکتوردر برابر صدمات محافظت نماید.
فلش مموری Jewel J۵۰ / Touch T۵۰
فلش مموری Jewel J۵۰ با اینترفیس USB۳.۰ و Touch T۵۰ با اینترفیس USB۲.۰ دارای طراحی بیرونی شیک و مشبک با سطح مات می‌باشد که آن را در میان محصولات دیگر متمایز می‌کند همچنین طراحی جمع‌و‌جور و بدون درب بودن آن نگرانی گم‌شدن درب را برای کاربر از بین می‌برد. تکنولوژی میکرو COB (Chip On Board)‌استفاده شده در این دو محصول آن‌ها را دربرابر آب، ضربه و گردو‌غبار محافظت می‌نماید تا از اختلالات احتمالی مانند ازبین رفتن اطلاعات، جلوگیری نماید.
این محصولات توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی می‌شوند.
کد مطلب: 41018
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام