کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفارش تاکسی با بلندگوی هوشمند

19 بهمن 1394 ساعت 12:15

ایتنا- شرکت آمازون به‌تازگی امکانات جدیدی را به بلندگوی هوشمند اکو افزوده است که به کمک آن می‌توان با کمک این بلندگو، تاکسی‌های آنلاین Uber را فراخواند.




شرکت آمازون به‌تازگی امکانات جدیدی را به بلندگوی هوشمند اکو افزوده است که به کمک آن می‌توان با کمک این بلندگو، تاکسی‌های آنلاین Uber را فراخواند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بلندگوهای Echo متعلق به آمازون، روزبه‌روز، به‌روزرسانی‌های جدیدتری را دریافت می‌کنند و به‌واسطه استفاده از آنها هوشمندتر می‌شوند.

در به‌روزرسانی جدید این دستگاه، کاربران می‌توانند به‌راحتی به لیست آهنگ‌های نرم‌افزار اسپاتیفای خود دسترسی داشته باشند.

همچنین سیستم هوشمند این بلندگو به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی و تنها با درخواست از دستیار خود در این بلندگو یعنی الکسا (Alexa) به سفارش غذاهای فست فودی خود بپردازید.

علاوه بر این در راستای قرارداد جدیدی که میان این کمپانی و شرکت تاکسیرانی آنلاین Uber بسته شده است می‌توانید با ارائه دستورهایی نظیر برای من یک تاکسی بگیر از الکسا بخواهید که برای شما تاکسی نیز سفارش دهد.

 

Uber مسافران بیشتری می‌خواهد و آمازون نیز به دنبال این است که الکسا را هوشمندتر و طبیعی‌تر کند پس مشاهده چنین همکاری‌هایی میان این دو کمپانی چندان عجیب نیست.

به‌ این‌ ترتیب برای سفارش تاکسی کاربران دیگر نیازی نیست که وارد برنامه Uber در تلفن همراه هوشمند خود شوند بلکه تنها با یک‌بار ثبت‌نام Uber در برنامه الکسا به‌راحتی می‌توانند با ارائه فرمان‌های صوتی تاکسی مورد نظر خود را در جلو در منزل خود داشته باشند.
 


کد مطلب: 40996

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40996/سفارش-تاکسی-بلندگوی-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir