۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹

واکنش مدیر توئیتر به اعتراضات خشم‌آلود کاربران

ایتنا- تایم‌لاین توییتر تغییر می‌کند؟ این شایعه کاربران را عصبانی کرده است!
واکنش مدیر توئیتر به اعتراضات خشم‌آلود کاربران


پس از انتشار خبر اعمال تغییرات در شیوه نمایش تایم‌لاین توئیتر و واکنش خشم‌آلود برخی کاربران، جک دورسی مدیر‌عامل این شرکت مجبور به واکنش شد.


به گزارش ایتنا از فارس، روز گذشته خبری منتشر شد که نشان می‌داد توئیتر قصد دارد شیوه نمایش توئیت‌‌های دیگر کاربران برای هر کاربر را تغییر دهد و این کار را بر مبنای علائق، سلیقه و عادات کاربری هر فرد تغییر دهد.

به همین منظور قرار است به زودی الگوریتم مورد استفاده در تایم‌لاین توئیتر تغییر کند تا توئیت‌ها به شیوه‌های که تصور می‌شود مورد علاقه هر کاربر است مرتب شوند. این در حالی است که فعلا نحوه مرتب شدن توئیت‌ها تنها بر مبنای زمان ارسال آنهاست.

هنوز مشخص نیست این تغییرات به صورت اجباری برای همه کاربران اعمال خواهد شد یا توئیتر به افراد بر مبنای تمایل آنها حق انتخاب می‌دهد.

پس از انتشار این خبر سیلی از پیام‌های مخالف و موافق با موضوع ارسال شد که البته میزان ارسال پیام‌های مخالف بیشتر بود.

از همین رو جک دورسی مدیر‌عامل توئیتر خود به موضوع واکنش نشان داد و با ارسال پیام‌هایی از تداوم بررسی موضوع برای تسهیل دسترسی و استفاده کاربران خبر داد.

وی در این مورد نوشت: می‌خواهیم همه شما بدانید که ما همیشه به شما گوش می‌کنیم و هرگز برنامه‌ای برای تغییر نظم فعلی تایم‌لاین در هفته آینده نداشته‌ایم.

وی افزوده: من نمایش آنی پیام‌ها را دوست دارم و ما بهبود آن را برای اینکه توئیتر بیشتر و نه کمتر زنده به نظر برسد ادامه می‌دهیم.

این اظهارات واکنشی به افرادی است که تصور می‌کردند ممکن است توئیتر به بهانه نمایش پیام‌های مهم‌تر به نمایش پیام‌های قدیمی به جای جدیدترین پیام‌ها بپردازد.
کد مطلب: 40979
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام