۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹

لغو طراحی یک بازی ویژه برای سیستم عامل مک و لینوکس

ایتنا- استودیو برادران وارنر اعلام کرده است که نسخه ویژه بازی بتمن: شوالیه آرکام را برای پلتفرم اپل سیستم‌ عامل‌ مک و همچنین سیستم عامل لینوکس به بازار عرضه نخواهد کرد.
لغو طراحی یک بازی ویژه برای سیستم عامل مک و لینوکس


استودیو برادران وارنر اعلام کرده است که نسخه ویژه بازی بتمن: شوالیه آرکام را برای پلتفرم اپل سیستم‌ عامل‌ مک و همچنین سیستم عامل لینوکس به بازار عرضه نخواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، به نظر می‌رسد که دوران عدم عرضه بازی‌های روز و ویژه برای محصولات اپل همچنان باقی است زیرا یکی از مهم‌ترین بازی‌های در آستانه عرضه برای سیستم عامل این شرکت، توسط استودیوی سازنده لغو شده است.

بازی بتمن: شوالیه آرکام در سال گذشته میلادی به‌عنوان یکی از پرخرج‌ترین بازی‌های تاریخ طراحی و عرضه شد ولی عرضه این محصول بر روی پلتفرم‌های مختلف موفقیت‌آمیز نبود.

 

برای نمونه نسخه پی‌سی این بازی به‌اندازه‌ای فاجعه‌بار از کار درآمده بود که استودیوی سازنده آن مجبور شد که تمامی نسخه‌ها را از خرده‌فروشی‌ها و شبکه استیم باز پس بگیرد.

به‌ این‌ ترتیب این شرکت احساس کرده است که تنها کنسول‌ها قادر به اجرای این بازی بدون ایجاد دردسر برای شرکت سازنده خواهند بود و به همین دلیل نیز به‌تازگی در بیانیه‌ای، عرضه سایر نسخه‌های این عنوان را لغو کرده است.

در بیانیه استودیوی وارنر مشخص شده است که بازی بتمن: شوالیه آرکام، برخلاف وعده‌های قبلی بر روی سیستم‌ عامل‌های لینوکس و مک عرضه نخواهد شد و این شرکت پروژه مربوطه را به‌صورت کلی لغو کرده است.
 
کد مطلب: 40966
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام