کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلویزیون اینترنتی مخابرات ۲۱ بهمن ماه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری مهر , 17 بهمن 1394 ساعت 17:41

ایتنا- تلویزیون اینترنتی (IPTV ) شرکت مخابرات ایران در دهه فجر امسال راه اندازی می‌شود.




شرکت مخابرات ایران در ادامه پروژه های در دست افتتاح در دهه فجر امسال از افتتاح شبکه IPTV در روز ۲۱ بهمن ماه خبر داده است. با افتتاح این شبکه، صدها خدمت تلویزیون تعاملی بر روی این شبکه به مشترکان مخابرات ارائه می شود.


به گزارش ایتنا از مهر، مخابرات در مورد ویژگیهای تلویزیون اینترنتی خود اعلام کرد: این شبکه امکان دریافت خدمات بسیاری را روی تلویزیون برای مشترکان ممکن می‌کند که در این فاز، ۳۲ هزار فیلم توسط این تلویزیون تعاملی به مشترکان ارائه خواهد شد.

همچنین تمامی سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، آموزش‌های مختلف درسی و دانشگاهی در منزل، قصه‌گویی و تعامل در عرصه‌های آموزشی از خدمات دیگر این سرویس است.

تلویزیون اینترنتی (IPTV)، فناوری مبتنی بر ساختار شبکه اینترنت است که خدمات مختلفی از جمله پخش فیلم و سریال، موسیقی، پخش زنده، بازی، آموزش، سلامت، خدمات دولت الکترونیک (پیشخوان) و سایر خدمات را برای ارائه به عموم مردم فراهم می‌کند.

شهریورماه امسال مجوز تلویزیون اینترنتی از سوی سازمان صدا وسیما به ۵ شرکت داده شده است که این شرکتها می توانند امکان دسترسی به محتوای چندرسانه ای را از طریق اینترنت روی تلویزیون کاربران فراهم کنند. تاکنون یکی از دارندگان مجوز تلویزیون اینترنتی، موفق به راه اندازی این سرویس شده است.


کد مطلب: 40947

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40947/تلویزیون-اینترنتی-مخابرات-۲۱-بهمن-ماه-راه-اندازی-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir