۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

اوبر لوگو و علائم تجاری خود را تغییر داد

ایتنا- شرکت خدمات تاکسی‌یاب اوبر وب‌سایت جدیدی طراحی کرد.
اوبر لوگو و علائم تجاری خود را تغییر داد


کاربرانی که برنامه همراه شرکت اوبر را به روز کنند متوجه برخی تغییرات در آن خواهند شد. لوگوی U همیشگی برنامه اوبر تغییر کرده و به جای آن یک نشان دایره‌ای قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از فارس، اوبر که خدمات تاکسی‌یاب به مسافران ارائه می‌کند و در یک سال اخیر درآمد کلانی به دست آورده وب‌سایت جدیدی طراحی کرده و برنامه همراه خود را نیز به روز نموده است.

کارشناسان معتقدند این تغییرات نشان دهنده احتمال عرضه محصولات و خدمات جدیدی توسط این شرکت است. اوبر در ماه های اخیر به دنبال ارائه خدمات تحویل غذا نیز بوده و قرار است حضور آن در شهرهای مختلف جهان افزایش یابد.

Travis Kalanick مدیرعامل شرکت اوبر هدف از این تغییرات را پاسداشت فناوری مورد استفاده این شرکت دانسته و از صرف چند ماه وقت برای بازطراحی لوگو و سایت اوبر خبر داده است.

اوبر فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۱۰ در سان‌فرانسیسکو شروع کرده و در حال حاضر در ۵۵ کشور و ۲۰۰ شهر دنیا مسافران را در خیابان‌ها جابه‌جا می‌کند.

اپلیکیشن اندروید، iOS و ویندوزفون اوبر، مسافران و رانندگان را به ‌کمک امکانات موقعیت‌یاب گوشی به یکدیگر وصل می‌کند و هر دو طرف می‌توانند از مکان یکدیگر باخبر شوند.

پرداخت در اوبر به‌کمک کارت اعتباری انجام می‌شود که سهم اوبر از این پرداخت، ۵ تا ۲۰ درصد است.

سرویس‌های متنوع اوبر در سطوح مختلفی خدمت‌رسانی می‌کنند؛ UberX ارزان‌ترین تاکسی اوبر است که از خودروهای معمولی مثل تویوتا پریوس استفاده می‌کند.

Uber Black سرویس اصلی شرکت به شمار می‌رود که کمی گران‌تر است اما خودروهای شیک‌تری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که رانندگانی حرفه‌ای‌تر هم آن‌ها را می‌رانند.

Uber SUV سرویس ویژه‌ اوبر با خودروهای بزرگ است و در نهایت، Uber LUX در صدر خدمات اوبر قرار می‌گیرد که سواری در آن با ماشین‌هایی لوکس هم‌چون پورشه پانامرا و BMW۷ انجام می‌شود.
کد مطلب: 40876
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
China
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام