کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوربین شش هزار دلاری کاربران را غافلگیر خواهد کرد

خبرگزاری فارس , 13 بهمن 1394 ساعت 19:32

ایتنا- این دوربین با قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای مثل ثبت 120 فریم در ثانیه در زمان تصویربرداری با قیمتی گزاف به فروش خواهد رسید!




شرکت کَنون در حال طراحی یک دوربین دیجیتال فوق حرفه‌ای ۶۰۰۰ دلاری است که از توانایی فیلم‌برداری فوق حرفه‌ای 4K برخوردار است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مشبل، این دوربین که EOS-1D X Mark II نام دارد علاوه بر نیازهای عکاسان حرفه‌ای نیازهای فیلمبرداران حرفه‌ای را هم برطرف می‌کند. در صورت خرید این دوربین با کارت حافظه سریع ۶۴ گیگابایتی و حافظه‌خوان مربوطه قیمت آن به ۶۳۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

این اولین دوربین DSLR شرکت کنون با قابلیت ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K با قیمتی نسبتا مناسب است. دوربین قبلی DSLR با چنین توانایی ۱۵ هزار دلار قیمت داشت.

دوربین جدید می‌تواند با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تصویربرداری کرده و در صورت تصویربرداری HD و برای ثبت تصاویر آهسته این سرعت به ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌رسد که برای ضبط تصاویر فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی کاملا مناسب است.

همچنین علاقمندان می‌توانند تصاویر مدنظر خود را از فیلم‌های ویدئویی با کیفیت ۸.۸ مگاپیکسل استخراج کنند. کیفیت تصاویر و عکس‌های این دوربین ۲۰.۲ مگاپیکسلی است و از پردازنده‌های Dual DIGIC 6+ هم استفاده شده است.

سیستم فوکوس خودکار ۶۱ نقطه ای این دوربین هم ارتقا یافته و سرعت ISO استاندارد آن از ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ متغیر است.

اما در صورت تمایل می‌توان این رقم را به ۵۰ تا ۴۰۹۶۰۰ یا حتی رقم‌های پایین‌تری برای عکاسی در شرایط دشوار و با نور کم ارتقا داد.

سرعت عکاسی ۱۴ فریم در ثانیه برای عکاسی پشت سر هم و امکان نورگیری با تنوع فراوان از جمله دیگر قابلیت‌های این دوربین دیجیتال است. نمایشگر لمسی ۳.۲ اینچی با دقیت ۱.۶۲ میلیون نقطه از جمله دیگر قابلیت‌های دوربین یاد شده است.


کد مطلب: 40866

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40866/دوربین-شش-هزار-دلاری-کاربران-غافلگیر-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir