۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

یک‌چهارم سازمان‌های جهان مجهز به اینترنت اشیاء

ایتنا - 55 درصد سازمان‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که اینترنت اشیا طی 5 سال آینده می‌تواند تاثیرات قابل ملاحظه‌ای را روی آنها برجا بگذارد.
یک‌چهارم سازمان‌های جهان مجهز به اینترنت اشیاء


این روزها تعداد بیشتری از مدیران سازمانی به اینترنت اشیاء(IoT) امیدوار هستند که البته باید گفت این فضا در دنیای فناوری اطلاعات نوظهور است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد از هر چهار سازمان یک مرکز اعلام کرده است که هم اکنون اینترنت اشیاء تا اندازه‌ای با فرآیندهای داخلی آنها درگیر است.

این بررسی را مرکز تحقیقات فناوری TEKsystems روی ۲۰۰ مدیر ارشد سازمانی انجام داد و در پایان مشخص شد ۲۲ درصد کسب و کارها به این نتیجه رسیده‌اند که در پیشبرد اهداف آنها اینترنت اشیاء تاثیرگذار بوده است.

بخش اعظم سازمان‌ها معادل ۵۵ درصد آنها پیش‌بینی کرده‌اند که اینترنت اشیاء طی ۵ سال آینده می‌تواند تاثیرات قابل ملاحظه‌ای را روی آنها برجا بگذارد. تنها دو درصد سازمان‌ها اعلام کردند که از اینترنت اشیاء هیچ تاثیری نمی‌پذیرند.

 

آن دسته از سازمان‌هایی که هم‌اکنون اینترنت اشیاء را در اختیار گرفته‌اند، بیش از دیگر سازمان‌ها به تاثیرپذیری از این نوع فرآیند امیدوار هستند. در این بررسی مشخص شد در ۶۴ درصد موارد سازمان‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که این نوع فناوری می‌تواند در بهبود تجارب کاربری به آنها کمک کند.

علاوه بر این ۵۶ درصد سازمان‌ها بر افزایش دسترسی به نوآوری‌ها، ۵۲ درصد بر بهبود فرآیندهای کاری و سیستم‌های داخلی، و ۵۰ درصد بر افزایش درآمدها به واسطه استفاده از خدمات و محصولات جدید تاکید داشتند.
 
کد مطلب: 40815
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام