۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷

ساختار مدیریتی توییتر دستخوش تغییر می‌شود

ایتنا- به نظر می‌رسد که شرکت توییتر قصد دارد تا تغییرات بسیاری را در رده مدیریتی تجربه کند و به‌زودی شاهد جا شدن موجی جدید از مسئولان این شرکت هستیم.
ساختار مدیریتی توییتر دستخوش تغییر می‌شود


به نظر می‌رسد که شرکت توییتر قصد دارد تا تغییرات بسیاری را در رده مدیریتی تجربه کند و به‌زودی شاهد جا شدن موجی جدید از مسئولان این شرکت هستیم.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت cnet، جک دورسی به‌عنوان مدیر اجرایی توییتر به‌تازگی از جدایی مدیران چندین بخش از این کمپانی خبر داشته است. این امر را می‌توان بزرگ‌ترین دگرگونی مدیریتی او از زمان ورودش به این کمپانی (اواسط سال گذشته میلادی) دانست.

دورسی در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر از جدایی مدیر رسانه، مدیر محصولات، مدیر مهندسی و مدیر بخش منابع انسانی این کمپانی خبر داده است. این امر را می‌توان یکی از اصلی‌ترین قدم‌های دورسی جهت بهبود این کمپانی بیمار دانست.

 

سهام توییتر از زمانی که دورسی مدیریت آن را برعهده گرفته است به میزان ۵۰ درصد کاهش داشته است و این قدم را شاید بتوان در جهت اثبات ارزش‌های این کمپانی برای سهام‌داران تلقی کرد.

از نظر کارشناسان موفقیت توییتر منوط به افزایش تعداد کاربران به روش فیس‌بوک و اینستاگرام است. لازم به ذکر است که فیس‌بوک هم‌اکنون دارای ۱.۲ میلیارد کاربر ماهانه بوده و شبکه اینستاگرام نیز هم‌اکنون ۴۰۰ میلیون کاربر دارد.

اما تعداد کاربران ماهانه توییتر تنها ۳۱۶ میلیون نفر است و این در حالی است که این شبکه اجتماعی از اینستاگرام ۴ سال قدیمی‌تر است.
 
کد مطلب: 40814
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام