کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سامسونگ شهر واقعیت مجازی می‌سازد

13 بهمن 1394 ساعت 20:15

ایتنا- شرکت سامسونگ قصد دارد تا برای بهبود شرایط خود در بازار واقعیت مجازی، یک شهر کامل در این زمینه ساخته و در اختیار کاربران قرار بدهد.




شرکت سامسونگ قصد دارد تا برای بهبود شرایط خود در بازار واقعیت مجازی، یک شهر کامل در این زمینه ساخته و در اختیار کاربران قرار بدهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری techspot، به نظر می‌رسد که روزبه‌روز به انقلاب فناوری واقعیت مجازی نزدیک‌تر می‌شویم. تاکنون شایعات زیادی درباره عینک واقعیت مجازی اوکولوس ریفت مطرح شده است. بااین‌حال گزارش‌هایی درباره پیش‌فروش این عینک، قیمت درخواستی برای آن را بسیار بالا می‌داند.

این در حالی است که روزانه خبرهای زیادی مبنی بر ورود شرکت‌های عظیم فناوری به این زمینه و سرمایه‌گذاری میلیونی آنها می‌شنویم. آخرین کمپانی عظیمی که جدیدا به این رقابت وارد شده است شرکت سامسونگ است. این کمپانی در گزارش‌های خود بیان کرده است که در حال بازگشایی استودیویی در نیویورک برای تولید تجربه‌های جدید و فراگیر است.

 

این کمپانی چینی درباره برنامه‌های خود در فستیوال ساندنس(Sundance) در پارک سیتی(Park City) خبرهایی را منتشر کرده است اما درباره تولیدات استودیوی واقعیت مجازی خود اطلاعات زیادی به دست نداده و تنها اطلاعات موجود در این زمینه این است که این استودیو در دفتر رسمی سامسونگ در نیویورک برپا خواهد شد.

علاوه بر این سامسونگ از همکاری یک‌ساله خود با موسسه سان دنس (سازمان ارائه‌دهنده فستیوال فیلم یادشده) خبر داده است.
هدف از انجام این همکاری ترویج و توسعه استعدادهای جدید در زمینه فیلم‌سازی فرصت‌های خلاقانه بیان شده است. به‌این‌ترتیب می‌توان نتیجه این همکاری را تولید فیلم‌های واقعیت مجازی جدید خواند.
 


کد مطلب: 40813

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40813/سامسونگ-شهر-واقعیت-مجازی-می-سازد

ايتنا
  https://www.itna.ir