۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱

خدمات سه‌بعدی فیس‌بوک برای آیفون

ایتنا- به‌تازگی سیستم ویژه‌ای برای سیستم‌های شرکت اپل در نظر گرفته شده است که موجب می‌شود بتوان به کمک آن تایم لاین فیس‌بوک را با بهره‌گیری از ساختار لمس سه‌بعدی اپل مورداستفاده قرارداد.
خدمات سه‌بعدی فیس‌بوک برای آیفون


به‌تازگی سیستم ویژه‌ای برای سیستم‌های شرکت اپل در نظر گرفته شده است که موجب می‌شود بتوان به کمک آن تایم لاین فیس‌بوک را با بهره‌گیری از ساختار لمس سه‌بعدی اپل مورداستفاده قرارداد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، دارندگان محصولات اپل به‌زودی می‌توانند از تایم لاین فیس‌بوک خود به‌صورت سه‌بعدی بهره‌مند شوند. بر اساس گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی به‌زودی قرار است تا فناوری جدید لمس سه‌بعدی را برای تایم لاین خود به ارمغان بیاورد.

بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت لمس سه‌بعدی به‌جای بالا و پایین کردن تایم لاین بر روی آیتم‌های آن ضربه زده و پیش‌نمایشی از محتوای آن را مشاهده کنند و سپس صورت دلخواه گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

 

این ویژگی بر روی لینک سایت‌ها، عکس‌ها، پروفایل‌ها، صفحات فیس‌بوکی، گروه‌های فیس‌بوکی، رویدادها در فیس‌بوک و عکس‌ها و تصاویر پروفایل و کاور افراد فعال خواهد شد.
با راه‌اندازی این قابلیت، دارندگان محصولات اپل می‌توانند با فشار دادن لینک‌ها و پروفایل‌ها بدون دور شدن از نقطه کنونی خود در صفحه و ورود به صفحه‌ای دیگر، پیش‌نمایشی از محتوای آنها را به دست آوردند.

سخنگوی فیس‌بوک در این رابطه بیان کرد که: «ما برای ارائه این قابلیت بر روی نسخه iOS نرم‌افزار خود هیجان‌زده هستیم بنابراین مردم با استفاده از آن می‌توانند به‌راحتی و به‌سرعت، پیش‌نمایشی از هر چیزی که می‌خواهند را در فیس‌بوک خود داشته باشند و در صورت تمایل برای مشاهده محتوای بیش‌تر به آن بخش وارد شوند.»
لازم به ذکر است که این قابلیت از فیس‌بوک در ابتدا برای گروه کوچکی از افراد فعال‌ شده و سپس برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.
 
کد مطلب: 40775
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام