۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۴

ورود هواوی و شیائومی به بازار تولید لپ‌تاپ

ایتنا- شرکت‌های شیائومی و هواوی نیز به سراغ ورود به بازار تولید لپ‌تاپ رفته‌اند ولی محصولات این دو شرکت قرار است تا به‌صورت هیبریدی عرضه شود.
ورود هواوی و شیائومی به بازار تولید لپ‌تاپ


شرکت‌های شیائومی و هواوی نیز به سراغ ورود به بازار تولید لپ‌تاپ رفته‌اند ولی محصولات این دو شرکت قرار است تا به‌صورت هیبریدی عرضه شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری Digitimes، بنابر گزارش‌ها، کمپانی چینی هواوی قرار است تا اولویت لپ‌تاپ‌های خود را در ماه آوریل سال میلادی جاری به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که این لپ‌تاپ از سیستم عامل ویندوز ۱۰ و یک صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی بهره می‌برد.

این امر در حالی است که شرکت شیائومی لپ‌تاپ خود را با صفحه‌نمایشی ۱۳ اینچی به همراه دو سیستم عامل ویندوز ۱۰ و MIUI وارد بازار خواهد کرد.

 

نکته بسیار مهم این است که هر دو این دستگاه‌ها طراحی دوجانبه دارند و می‌توانند از لپ‌تاپ به تبلت و برعکس تبدیل شوند و به‌این‌ترتیب می‌توان گفت که این محصول، در رده تجهیزات هیبریدی قرار دارد.

بااین‌حال برخی از تحلیلگران بازار بر این باورند که این دو کمپانی به دلیل وجود بسیاری از لپ‌تاپ‌ها از برندهای مطرح در بازار رقابت سختی را در پیش خواهند داشت و باید منتظر باقی ماند تا بازخورد بازار نسبت به این محصولات، میزان موفقیت آن را مشخص سازد.

شایان ذکر است که شرایط بازار لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد و رو به افول بودن این بازار موجب شده است تا محصولات هیبریدی، طرفداران بیشتری پیدا کنند.
 
کد مطلب: 40774
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام