۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

پشت پرده اخراج مدیران ارشد توئیتر

ایتنا- ممکن است تغییرات توئیتر با تصمیم‌گیری امید کردستانی که اکنون مرد شماره دو بعد از دوروسی به حساب می‌آید اعمال شده باشد.
پشت پرده اخراج مدیران ارشد توئیتر


جک دورسی، مؤسس توئیتر که اخیراً با سمت مدیر اجرایی(به‌صورت دائم) به این کمپانی بازگشته، زلزله‌ای بزرگ به راه انداخت.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، یکشنبه‌شب وی با ارسالی توئیتی، خبر ترک کمپانی توسط مدیران بخش مهندسی، بخش محصولات، بخش رسانه و بخش منابع انسانی را اعلام کرد.

بر این اساس کوین ویل، مدیر بخش محصولات، الکس روتر مدیر بخش مهندسی و کتی یاکوب استانتون مدیر رسانه‌ای توئیتر از این کمپانی را ترک می‌کنند.

دورسی در توئیت خود اشاره‌کرده که به دلیل شایعات رسانه‌ای این خبر را منتشر می‌کند چراکه برخی خبر اخراج مدیر کمپانی Vine (زیرمجموعه توئیتر) را نیز داده بودند که ظاهراً درست نیست اما رفتن اسکیپ شیپر قائم‌مقام منابع انسانی توئیتر قطعی شده است.

به گفته دورسی، قرار است آدام باین (با سمت COO) مسئول تیم درآمدزایی از محصولات باشد و از سوی دیگر آدام مسینجر (با سمت فعلی CTO) مدیر بخش مهندسی در کنار طراحی و تحقیق روی محصولات مصرفی توئیترباشد.

گفتنی است به دلیل بحران فراگیر داخلی، امید کردستانی در مهرماه امسال به سمت رئیس هیئت‌مدیره (رئیس برد اجرایی) انتخاب شد و تقریباً در سیستم مدیریتی مرد شماره ۲ بعد از دورسی شده است و ممکن است این تغییرات با نظر وی اعمال‌شده باشد.
کد مطلب: 40682
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام