۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶

پدر فیس‌بوک به کار برگشت

ایتنا- پدر زاکربرگ کوچک، به محل کارش بازگشت!
پدر فیس‌بوک به کار برگشت


مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، پس از دو ماه دوری از کار به دلیل تولد فرزندش، به سر کار برمی‌گردد.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از کتلا، مارک زاکربرگ پس از گذراندن دو ماه مرخصی به واسطه پدر شدن، روز دوشنبه به فیس‌بوک برگشت.

همسر زاکربرگ، پریسیلا چان، اواخر ماه نوامبر سال میلادی گذشته دختری به دنیا آورد که نامش را مکس گذاشتند.

با تولد اولین فرزند مدیرعامل فیس‌بوک، این شرکت به همه کارکنان تمام‌وقت خود در سراسر جهان، پس از به دنیا آوردن فرزند و پدر یا مادر شدن، چهار ماه مرخصی می‌دهد.

موسس و مدیرعامل فیس‌بوک، بازگشت خود به کار را در یک پست و با گذاشتن عکسی از کمد لباس خود با این فکر که در اولین روز کاری پس از دو ماه چه لباسی بپوشد، اعلام کرد.




همان‌طور که انتظار می‌رفت، کمد زاکربرگ پر از تی‌شرت‌ها و پیراهن‌های طوسی بود که به پوشیدن هر روزه‌ی آنها معروف است.

زاکربرگ در این باره توضیح داده است: می‌خواهم زندگی‌ام را شفاف کنم و به همین خاطر باید تا جایی که ممکن است تصمیم‌های کمی بگیرم، مگر اینکه درباره چگونگی بهتر خدمت کردن به این جامعه باشد.

در مدت زمانی که زاکربرگ در مرخصی به سر می‌بُرد، مرتبا درباره شرکت خود و ارتقاهایی که صورت می‌گرفت یا رشد مسنجر فیس‌بوک پست‌هایی می‌گذاشت.

همچنین در این میان چند تصویر هم از فرزند خود از جمله پوشک عوض کردن دخترش مکس در صفحه‌ خود می‌گذاشت و درباره نقش خود به عنوان یک پدر صحبت می‌کرد.




به نظر می‌رسد بازگشت زاکربرگ نمی‌توانست زمانی بهتر از این باشد، زیرا فیس‌بوک در روز چهارشنبه گزارش درآمدهای خود را اعلام می‌کند.
کد مطلب: 40678
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام