کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه جدید سرفیس مایکروسافت با هارد یک ترابایتی

10 بهمن 1394 ساعت 15:26

ایتنا- به‌تازگی مایکروسافت برنامه‌های خود را برای عرصه نسخه 1 ترابایتی از تبلت سرفیس پرو 4 اعلام کرده است تا ازنظر ظرفیت داخلی اطلاعات، کاربران خود را راضی‌تر نگاه دارد.




به‌تازگی مایکروسافت برنامه‌های خود را برای عرصه نسخه ۱ ترابایتی از تبلت سرفیس پرو ۴ اعلام کرده است تا ازنظر ظرفیت داخلی اطلاعات، کاربران خود را راضی‌تر نگاه دارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، اگر شما هم انتظار داشته‌اید که سرفیس بوک یا سرفیس پرو ۴ از حافظه بیشتری برخوردار باشد باید بگوییم که در این زمینه خوش‌شانس بوده‌اید.

مایکروسافت به‌تازگی نسخه ۱ ترابایتی هردو این دستگاه‌ها را معرفی کرده و هم‌اکنون در وب‌سایت خود برای فروش قرار داده است. هم‌چنین هردوی این دستگاه‌ها از پردازنده Core i7 و ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کنند.

 

بنابراین اگر شما به دنبال یک لپ‌تاپ قوی یا تبلتی هستید که بتواند جایگزین یک لپ‌تاپ شود این دو دستگاه می‌تواند برای شما گزینه‌ای مناسب باشد.

البته قیمت این دستگاه‌ها هم معقولتر از پیش به نظر می‌رسد. نسخه یک ترابایتی آنها هم‌اکنون در کانادا و آمریکا باقیمت ۳۱۹۹ دلار برای سرفیس بوک و ۲۶۹۹ دلار برای سرفیس پرو ۴ به فروش می‌رسد.

فروش سرفیس بوک تنها آنلاین خواهد بود اما سرفیس پرو ۴ در فروشگاه‌های مایکروسافت نیز وارد خواهند شد. البته باید به خاطر داشته باشید که هر دو این دستگاه‌ها مشکلاتی را با خود که همراه دارند که مایکروسافت به رفع آنها وعده داده است.
 


کد مطلب: 40644

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40644/نسخه-جدید-سرفیس-مایکروسافت-هارد-یک-ترابایتی

ايتنا
  https://www.itna.ir