۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹

هتل مخصوص گیمرها در آمستردام

ایتنا- به‌تازگی در شهر آمستردام در کشور هلند، هتل ویژه‌ای افتتاح شده است که مخاطبان آن را گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری تشکیل می‌دهند و به همین دلیل نیز خدمات ویژه‌ای در این زمینه برای این افراد در نظر گرفته شده است.
هتل مخصوص گیمرها در آمستردام


به‌تازگی در شهر آمستردام در کشور هلند، هتل ویژه‌ای افتتاح شده است که مخاطبان آن را گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری تشکیل می‌دهند و به همین دلیل نیز خدمات ویژه‌ای در این زمینه برای این افراد در نظر گرفته شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، اولین هتل مخصوص گیمرها به‌تازگی کسب‌وکار خود را در آمستردام به راه انداخته است.

این هتل که با نام آرکید هتل یا هتل بازی‌های آنلاین شناخته می‌شود De Pijp در نزدیکی آمستردام قرار گرفته است. هرکدام از ۳۶ اتاق موجود در این هتل مجهز به بازی‌ها و کنسول‌های رایگان است.

همچنین مهمانان می‌توانند با قرض گرفتن کنسول‌های بازی دستی از پذیرش هتل، حتی در لابی نیز به بازی کردن بپردازند. به‌علاوه در این هتل کتابخانه‌ای از کتاب‌های مصور برای مطالعه مسافران وجود دارد.

 

البته تنها تفریح‌های مجازی برای ساکنان این هتل در نظر گرفته نشده است و مسافران می‌توانند با قرض گرفتن دوچرخه از این هتل به گشت‌وگذار در شهر بپردازند.

دانیل سالمانوویچ به‌عنوان صاحب این هتل در گفته‌هایش بیان کرده است که این هتل برای اشخاص عاشق بازی‌های کامپیوتری به مکانی ویژه تبدیل شده است.

او در این باره می‌گوید: «من به دنبال ساخت مکانی بودم که برای مسافران و گیمر ها حس اقامت در منزل یک دوست یا والدینشان را تداعی کند.»
 
کد مطلب: 40642
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام